اچ‌تی‌سی وان +E9 معرفی شد!

بعد از کلی شایعه و اخبار در خصوص محصول جدید کمپانی اچ‌تی‌سی امروز این شرکت تایوانی خیلی بی‌سر و صدا اسمارت فون جدید خود را با نام وان +E9 در وب‌سایت چینی خود معرفی کرد که تاکنون اخباری در خصوص قیمت و زمان ورود به بازار آن منتشر نشده است.

HTC-one-E9-plus-4

همانند شایعات این اسمارت فون صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD دارد که تراکم پیکسلی 534ppi را ارایه می‌دهد. علاوه بر این اچ‌تی‌سی وان +E9 توسط یک پردازنده 64 بیتی مدتاتک  MT6795M تغذیه می‌شود که هشت هسته‌ دارد و 2 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 4 مگاپیکسلی با فناوری اولترا پیکسل نیز در بخش جلویی آن قرار گرفته است. ناگفته نماند که فضای ذخیره سازی داخلی این محصول 16 گیگابایت است.

HTC-one-E9-plus-3

اچ‌تی‌سی وان +E9 از سیمکارت نانو استفاده می‌کند و هر دو شبکه  FDD-LTE و TD-LTE نیز توسط این محصول پشتیبانی می‌شود و از سایر راه‌های ارتباطی این اسمارت فون می‌توان به وای-فای با باند‌های  a/b/g/n/ac، بلوتوث 4.1 و NFC اشاره کرد. همانند اغلب محصولات اچ‌تی‌سی این تلفن هوشمند نیز در بخش جلویی خود دو اسپیکر قدرتمند دارد.

HTC-one-E9-plus-2

این محصول 150 گرم وزن دارد که در داخل بدنه فلزی آن یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است و انرژی مورد نیاز دستگاه و اندروید لالی پاپ را تامین می‌کند. رابط کاربری این محصول نیز سنس 7.0 است. رنگ‌بندی‌های این محصول نیز همانند پرچم‌دار اچ‌تی‌سی تقریبا متوع اما زیبا است که حتی بدنه با دو رنگ متفاوت نیز وجود دارد. خاکستری، طلایی قهوه‌ای و طلایی کلاسیک دایره رنگ بندی اچ‌تی‌سی وان +E9 هستند.

HTC-one-E9-plus-1

7 در مورد “اچ‌تی‌سی وان +E9 معرفی شد!”

  1. حیف با این طراحی بیرونی زیبا چرا این گوشیهای htc اینقدر نسبت مفید صفحه نمایششون کمه همون 5.5 اینچ هم مقداریش بخاطر کلیدها از دست میره حاشیه مشکی دور صفحه نمایش هم زیاده متاسفانه m9 هم همینطوره

  2. فوق العاده ست همه چی داره NFCباطریش هم خوبه دوربین هم خوبه تراکم و صفشم که عالیه امیدوارم اندروید 5.1 هم روش باشه خیلی ایده عالللللل!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH