تصاویر منتشر شده از ال‌جی G4 مربوط به محصول دیگری هستند!

چندی پیش خبری را در آی‌تی‌رسان منتشر کردیم که حاکی از تصاویر منتشر شده از پرچم‌دار جدید ال‌جی با نام G4 یا G4 نوت بود. این خبر نیز همانند همیشه رنگ و بوی شایعه داشت و صحت آن تایید نشده بود اما امروز اطلاعات جدیدی منتشر شده که صحت خبر قبلی را رد می‌کند.

همانند همیشه در این تصاویر نیز طراحی کلی محصول شبیه به سایر پرچم‌داران این شرکت بود و دکمه‌های افزایش و کاهش صدا نیز در بخش زیرین دوربین قرار گرفته بودند اما خبر امروز مدعی شده که این تصاویر مربوط به ال‌جی G4 نیستند و مشخصات آن به هیچ وجه شایسته لقب پرچم‌دار نیست. زیراکه از پردازنده اسنپ‌دراگون 610 استفاده می‌کند که چهار هسته دارد و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Adreno 405 انجام می‌شود.

LG-G4

به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید ال‌جی نیز همانند G3 چندین نسخه ضعیف‌تر از خود خواهد داشت که تصویر منتشر شده در هفته پیش نیز مربوط به یک محصول ضعیف‌تر از ال‌جی G4 بوده که شاید  G4 s نامیده شود. اگر به تصاویر نگاه کنید متوجه می‌شوید که حاشیه صفحه نمایش نسبت به ال‌جی G3 بسیار زیاد است و به احتمال زیاد از لحاظ صفحه نمایش نیز این محصول بسیار پایین‌تر از G4 خواهد بود. زیراکه انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید ال‌جی نیز همانند نسخه قبلی دارای صفحه نمایشی با وضوح تصویر QHD باشد.

1 در مورد “تصاویر منتشر شده از ال‌جی G4 مربوط به محصول دیگری هستند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH