آیا گلکسی S6 اج در برابر آب مقاومت می‌کند؟ نتیجه را تماشا کنید!

چندی پیش کمپانی سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد که بر خلاف نسخه قبلی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نبود. این کمپانی در کنار پرچم‌دار جدید خود یک نسخه خمیده از آن را نیز معرفی نمود که گلکسی S6 اج نامیده می‌شد و صفحه نمایش آن از دو طرف خمیدگی داشت.

galaxy-s6-edge-water-test

با وجود اینکه هیچ کدام از این دو دستگاه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نیستند اکنون یک وب‌سایت خارجی گلکسی S6 اج را درون آب قرار داده تا مقاومتش را بسنجد. در ویدیو زیر می‌توانید نتیجه این آزمایش را مشاهده نمایید:

همان‌طور که مشاهده کردید، بعد از اینکه گلکسی S6 اج حدود 20 دقیقه در آب ماند و در این مدت نیز اقدام به شمارش ثانیه‌ها می‌کرد هیچ اتفاقی برایش نیافتاد و صفحه نمایش دستگاه به‌خوبی کار می‌کرد و اسپیکر نیز همچنان قادر به پخش صدا بود. علاوه بر این بعد از خشک شدن دستگاه، آزمایش کننده پرچم‌دار سامسونگ را به شارژر متصل کرد و هیچ مشکلی برای دستگاه پیش نیامد.

البته اگر شما نیز تصمیم دارید که یک گلکسی S6 اج خریداری کنید به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم که آن را درون آب قرار دهید اما اگر اتفاقا گوشی با آب تماس داشت به احتمال زیاد مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. علاوه بر این شما می‌توایند از طریق لینک زیر تست ضربه گلکسی S6 اج را نیز مشاهده کنید:

4 در مورد “آیا گلکسی S6 اج در برابر آب مقاومت می‌کند؟ نتیجه را تماشا کنید!”

  1. هیچ گوشیی به سامسونگ نمیرسه اگه کسی مخالفه دلایل منطقی بیاره که این طور نیست ایفون رو گذاشت کتار بقیه که …

  2. اگه این ویدیوهای تست ضربه و آب درس باشه انصافا گوشی پرچمدار و با ارزشی خواهد بود(با توجه به اینکه تو سی پی یو هم ی حرفایی برای گفتن داره!)
    با تست گوشی وان ام 9 از اچ تی سی نا امید شدم! با دوبار افتادن معمولی اون همه پول رفت رو هواااا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH