اطلاعات کامل سونی اکسپریا Z4 منتشر شد!

تاکنون کمپانی‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرده‌اند. اما در این میان سونی و ال‌جی همچنان شایعات را تحویل کاربران می‌دهند و تاکنون با پرچم‌دارانشان آشنا نشده‌ایم. امروز نیز این شایعات ادامه داشت و اخباری در خصوص اکسپریا Z4، پرچم‌دار آینده سونی منتشر شد که از تست GFXBench به دست آمده‌اند و قدرت و توانایی خوب این پرچم‌دار را نشان می‌دهند.

اما گویا کمپانی سونی چندان علاقه‌ای به صفحه نمایش با وضوح تصویر QHD ندارد. زیراکه بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول نیز از صفحه نمایش با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی) بهره می‌برد که بر اساس اعداد و ارقام چندان تفاوتی با نسخه‌های قبلی خود نداشته است. صفحه نمایش این محصول 5.1 اینچی بوده و بر اساس اطلاعات منتشر شده یک پردازنده 64 بیتی از نوع اسنپ دراگون 810 نیز بر روی آن قرار گرفته است که چهار هسته آن Cortex-A57 و چهار هسته دیگر Cortex-A53 هستند. پردازش‌های گرافیکی این محصول توسط Adreno 430 انجام می‌شود و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

sonyxperiaz4frontleak-630x399

همانند گذشته این محصول نیز از یک دوربین 20 مگاپیکسلی در بخش پشتی خود بهره می‌برد و دوربین مکالمات تصویری آن نیز 5 مگاپیکسلی است که تاحدودی می‌تواند دوست داران سلفی را راضی نگهدارد.

Sony-Xperia-Z4-specs-hardware-benchmark-inner.PNG

همانند انتظار بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده اکسپریا Z4 از نسخه جدید سیستم عامل گوگل با نام اندروید لالی پاپ (5.0.2) استفاده می‌کند. اما اکنون دیگر مطمئن هستیم که اطلاعات منتشر شده مربوط به پرچم‌دار جدید کمپانی سونی است، زیراکه شماره مدل آن E6553 ثبت شده که نکته جالب به حرف E باز می‌گردد که بر اساس ترتیب سونی در نام گذاری پرچم‌دارانش این حرف تنها به اکسپریا Z4 مربوط می‌شود. زیراکه اکسپریا Z3 در شماره مدل خود که D6603 بود از حرف D استفاده می‌کرد و پرچم‌داران قبلی نیز همین ترتیب حروف را رعایت کرده بودند.

16 در مورد “اطلاعات کامل سونی اکسپریا Z4 منتشر شد!”

  1. اگه یکم اسکرینش رو بهتر میکرد و سایز صفحش نسبت به گوشی بزرگتر میشد بهتر بود ولی خیلی گوشی خوبیه من که خودم دوتا گوشی سونی داشتم از هردو کاملا راضی بودم اصن طراحی بعضیاشون کاملا استثناعیه تو بحث ضد اب هم که حرف اول رو میزنه دوربین هم که خیلی عالیه از دوربین جلوش هم خوشم اومد از رقیباش بهتره!

  2. تو اعداد و مشخصات بازم زد 2 به صرفه تر هست!!!
    اگه امسال با الجی و اچ تی سی نتونه رقابت کنه احتمال پیوستنش به تاریخ زیادتر میشه!!
    امیدواریم اینطوری نشه

  3. اینا همش یه اطلاعات درز کرده از یه بنچمارکه و توسط سونی تایید نشده،با این مشخصات باز از اون s6 تغلید شده بهتره و طراحی اومینا بلانسش بهتر و کامل شده و خیلی هم عالیه،شما ها که حرف از تکراری بودن می زنید همون سامی شما چی تغییری تو طراحیش داد جز تغلید کردن از ایفون و اکسپریا؟!طراحی ایفون ها یکنواخته،طراحی سری وان هم یکنواخته ،حتی سری جی الجی در دو پرچمدار اخیر،طراحی سونی هم یکنواخته و این به یه امضا از طرف کمپانی سونی تبدیل شده

    1. داداش خوبی سونی اینه که زبان طراحیش مال خودشه و از کسی تقلید نکرده
      خوبیش اینه که تو 7.3 میلی متر سنسور به اون بزرگیو جاسازی کرده بدون اینکه از بدنه بزن بیرون نه اینه دو ونیم میلیمتر قلپ از بدنه زده باشه بیرون

      خوبیش اینه توی گوشی به اون باریکی باتری 3100 میلی امپری میزاره نه مثل سامسونگ با کم کردن ضخامت باتری رو هم فدا کرد

      خوبیش اینه که نسل به نسل ضد آب بودنشو افزایش میده نه مثل سامسونگ که نسل جدیدش نسبت به نسل قبلی ضداب بودنو از دست داده

      بله داداش اینارو هم در نظر بگیر
      کم هم اسم سامسونگ رو بیار این شرکت صبر میکنه ببینه بقیه چطور گوشی طراحی میکن اینم ترکیبی از طراحی بقیه شرکتها رو کپی میکنه

      همه سایتها گفتن که اس 6 بهترین گوشی سامسونگ از نظر جنس بدنه وکیفیت ساخته نه بهترین گوشی دنیا چون هنوزهم در برابر ایفون 6 وام9 حرفی برای گفتن نداره

      1. سهیل اسکندری

        سونی؟؟؟؟ این حرف های که درود سامسونگ و سونی زدی درسته؟
        حقیقت همیشه تلخ هست. سامسونگ بزرگترین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان هست و آنقدر موفقیت داره که نخواهد با فروش کم اس 5 در سال گذشته کمر خم کنه. سامسونگ هر سال گوشی های بسیارمتنوع میاره و همه می تونم در رنج قیمتشان بهترین گوشی رو از سامسونگ خریداری کنند. البته حرکت جسورانه سامسونگ در ساخت گوشی های بزرگ تر از 5 اینچ را باید در نظر گرفت. در آن زمان بسیاری از شرکت ها Galaxy Note سامسونگ با سایز 5.3 اینچ را به تمسخر کشیدند اما با فروش و حمایت و استقبال کم نظیر مردم در سراسر جهان این کمپانی ها که یکیش هم سونی بود کمر خم کرده و مجبور شدند که در مقابل سامسونگ ضایع بشوند.
        سونی هر 6 ماه یکبار یک پرچم دار وارد می کنه اما حتی سعی نمی کنه که تفاوت های پرچمداراتش هم به 5% هم برسه. والا خدایی اش Z3 نسبتبه Z2 تغییری کرده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط در قطر آن تغییراتی ایجاد شده بوبوسنی اصلا به فکر رقابت با کمپانی های سرشناس چون سامسونگ و اپل نیست و فقط منتظر یک شانس هست که هر 6 ماه برای اش تکرار بشود تا بلکه یک دهم فروش اپل و سامسونگ رو هم داشته باشه. برعکس سامسونگ که همیشه منتظر یک رقابت بزرگ است و معمولا همیشه در رقابت با پرپرچم داران سایر کمپانی ها 90% برنده و پیروز میشود.
        میان رده های سونی هم که واااااقعا به گرد پای میان رده های سامسونگ نمی رسند. Galaxy A5 , A7 , و به خصوص ALPHA بیشتر به پرچم دار نزدیک بودند نه میان رده . اما سامسونگ که خودخواه نیست آنها را به عنوان میان رده اعلام کرد.
        حال هم که با آوردن Galaxy S6 و S6 edge روی همه پرچم داران را به خاک مالیده و واااااقعا حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.
        سامسونگ هیچ وقت در صفحه نمایش و دوربین و قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری شکست نخورد و با آوردن دو پرچمدار جدید اش به همه ثابت نمود که معنی گوشی هوشمند چیز دیگری است. و من فکر نمی کنم غیر از نبود درگاه کارت حافظه هیچ عیب دیگری در این دو پرچم دار نوآور و سرسخت باشد. سامسونگ به همه ابراز کرد که در بخش طراحی هم مانند سایر بخش ها حرف های زیادی برای گفتن دارد. اگر به جدول سری S سامسونگ نگاهی کنید می بینید که در هر سری پیشرفت های بسیاری نسبت به سری قبلی بوده است و حال اس 6 و اس 6 اج که رستاخیز سری S هستند.
        حال تعدادی انسان حسود و خود نما و بدبین و بسیار حسود بر خلاف میل باطنیشان از عیب های نداشته دو پرچم دار جدید سامسونگ حرف می زنند در حالی که در باطن خود شکست خورده اند.

        1. داداشی که سنگ سامسونگو به سینه میزنی یه تفاوت بین جلوی اس 2 تا اس6 به من بگی ممنون میشم
          سونی هر چی باشه هر چقدرم کم فروش کنه ک من ب خاطر تبلیغات ضعیفش میدونم از سامسونگ بهتره که ی مشت دروغ تحویل ملت میده و حتی برای آپدیت رام ایران نمیده بیرون که راحت آپدیت کنی و حتما باید رام امارات باشه که اونم باید فلش بزنی به گوشیت در عوض سونی تو پشتیبانی عالیه
          اگه اون پوستر فروشنده های اصفهانی رو دیده باشی نوشته
          SAMSUNG IS A BIG LIER
          خوش باشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH