۸ اردیبهشت، زمان معرفی رسمی ال‌جی G4 خواهد بود

lg-g3-bottom-logo-970x0

بر طربق اخبار درز کرده به بیرون، زمان معرفی رسمی پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی G4، هشتم اردیبهشت ماه خواهد بود. سازنده گوشی شروع به ارسال دعوت‌نامه‌هایی برای این زمان و با عنوان Save the Date نموده است. روی برگه دعوت‌نامه نیز نوشته است: برای دیدن چیزی عالی، احساسی عالی داشته باشید! این برنامه خبری، در نیویورک، لندن، پاریس، سئول و استانبول برگزار خواهد شد و البته به خاطر تفاوت زمانی، در برخی از نقاط، ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت ماه) G4 معرفی می‌شود.

شایعات درباره گوشی G4 در همه جای نت و اخبار وجود دارد اما چیزی که در این بین جدید است، معرفی گوشی G4 نوت در نیمه دوم سال خواهد بود، محصولی که یک فبلت تمام عیار بوده و رقیبی برای گلکسی نوت سامسونگ محسوب می‌شود. طبق شنیده‌ها، این گوشی با یک قلم استایلوس مشابه نیز عرضه خواهد شد و برخلاف G4 که به نظر می‌رسد همچنان پلاستیکی باشد، این محصول از فلز خواهد بود.

صفحه نمایش گوشی G4 همچنان QHD خواهد ماند و البته این بار به افزایش کیفیت نمایش و نور آن بایستی امید داشت. یکی از تغییراتی که درباره این گوشی شنیده شده اما تایید آن حتمی نیست، مربوط به چیپست گوشی است که اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود. مدلی که ۶ هسته‌ای است و از چهار هسته کورتکس A53 و دو هسته کورتکس A57 بهره می‌برد. واحد گرافیکی این چیپست ۶۴ بیتی آدرنو ۴۱۸ خواهد بود. البته این شایعات بیشتر از همه به خاطر داغی اسنپدراگون ۸۱۰ مطرح شده و چندان هم محتمل نیست که ال‌جی از یک پردازنده ضعیف‌تر برای محصول خودش بهره بگیرد.

2 در مورد “۸ اردیبهشت، زمان معرفی رسمی ال‌جی G4 خواهد بود”

  1. زشته !! انصافا نوت 4 زیبایی و طراحی خاصی داره اگه هم LG نوتشو بزنه بخاطر ظاهر نامناسبش امتیاز کمی میاره

    1. درود

      مگه شما Note ال جی رو دیدین؟

      یا مگه ال جی Note بیرون داده؟

      که راجع به طراحیش اینطور اظهار نظر میفرمائید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH