لپ‌تاپ‌های ۱۴۹ دلاری مایکروسافت در راه هستند

best_chromebook-578-80

اگر به دنبال لپ‌تاپی ساده و ارزان در بازار باشید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما در خرید، کروم بوک‌های گوگل هستند. محصولاتی که بسیار ساده بوده و بیشتر فعالیت آن‌ها بر پایه کروم گوگل که در واقع یک مرورگر است، انجام خواهد شد. اگر مقایسه‌ای بین دیگر سرویس‌های گوگل که رایگان هم هستند با برنامه‌های تولیدی مایکروسافت همچون آفیس بیندازیم، متوجه تفاوت بسیار زیاد آن‌ها خواهیم شد؛ اما تمام این‌ها دلیل نمی‌شود که مایکروسافت، کروم‌بوک گوگل را دست‌کم بگیرد.

در واقع مزیت اصلی این کروم بوک‌ها، قیمت آن‌هاست که در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار در بازار قیمت دارند و از سوی دیگر، سرعت زیر ۱۰ ثانیه برای بوت شدن، از دیگر برتری آن‌ها نسبت به مدل‌های ویندوزی است. در واقع این مدل از کالا، بیشتر به درد کسانی می‌خورد که دوست دارند همیشه به اینترنت وصل باشند.

حال شنیده می‌شود که مایکروسافت قصد دارد که از دو مدل لپ‌تاپ رونمایی کند که به لطف پردازنده‌های سری جدید اینتل یعنی Bay Trail، بهای پایینی نیز خواهند داشت.

این نوت‌بوک‌های ۱۱.۶ اینچی، در دو مدل ۱۴۹ و ۱۷۹ دلاری به بازار عرضه خواهند شد و هر دو از ویندوز اورجینال ۱۰ بهره می‌گیرند، سیستم عاملی که هنوز امتحان خود را به درستی پس نداده است اما اگر امتیاز این ویندوز طبق پیش‌بینی‌ها بالا باشد، به طور حتم لپ‌تاپ‌های جدید مشتریان بسیار زیادی در سرتاسر دنیا به دست آورده و تبدیل به رقیبی بسیار جدی برای کروم‌بوک‌های گوگل خواهند شد.

3 در مورد “لپ‌تاپ‌های ۱۴۹ دلاری مایکروسافت در راه هستند”

  1. “اگر به دنبال لپ‌تاپی ساده و ارزان در بازار باشید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما در خرید، کروم بوک‌های گوگل هستند. ”
    البته این جمله فقط در مورد اون ور آب صدق میکنه نه تو ایران!
    ——
    “محصولاتی که بسیار ساده بوده و بیشتر فعالیت آن‌ها بر پایه کروم گوگل که در واقع یک مرورگر است”
    کروم او اس از اون نسخه ی اولیه ش تا الان تغییرات زیادی کرده دیگه اونجوری هم نیست که بگیم در واقع یک مرورگر است ، خیلی تغییر کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH