تماس صوتی رسما به نسخه اندرویدی واتس‌اپ افزوده شد!

اپلیکیشن‌های پیام رسان روز به روز محبوبیت بیشتری در میان کاربران به دست می‌آورند و در این میان کاربران ایرانی نیز استفاده‌های زیادی از این گونه برنامه‌ها دارند. یکی از این برنامه‌های محبوب، اپلیکیشن واتس‌اپ است که امکان ارسال پیام‌های متنی، صوتی و تصویری را مهیا می‌کند. اما برخلاف وایبر، واتس‌اپ تاکنون قادر به برقراری مکالمه صوتی نبود و در صورت امکان نیز کاربران مشکلات زیادی با آن داشتند. برای مثال ابتدا کاربری که از این ویژگی بهره‌مند بود می‌بایست به کاربر مقابل تماس می‌گرفت تا او که چنین ویژگی‌ای را ندارد نیز بتواند تماس صوتی با فرد داشته باشد.

kalls

اما امروز یک به‌روز رسانی منتشر شده است که بر اساس آن در این نسخه یک تب جدید نیز به بخش بالایی برنامه اضافه شده که مربوط به تماس‌ها است و نشان از ورود رسمی تماس صوتی به اپلیکیشن اندروید واتس‌اپ دارد. در این نسخه کاربران می‌توانند با لمس سربرگ تماس‌ها، وارد آن بخش شوند و از قسمت افزودن تماس جدید کاربری را که اپلیکیشن واتس‌اپ بر روی گوشی وی نصب شده است انتخاب نمایند و از طریق اینترنت شروع به مکالمه صوتی کنند.

چندی پیش نیز این ویژگی در نسخه اپلی واتس‌اپ دیده شد اما کاربران می‌بایست برای استفاده از آن گوشی خود را جیلبریک می‌کردند که در کل افراد کمی چنین اقدامی را انجام می‌دهند.

اکنون شما نیز اگر یکی از کاربران نسخه اندرویدی واتس‌اپ باشید می‌توانید با به‌روز رسانی اپلیکیشن واتس‌اپ، از ویژگی مکالمه صوتی بهره‌مند شوید.

4 در مورد “تماس صوتی رسما به نسخه اندرویدی واتس‌اپ افزوده شد!”

  1. الان دیگه خیلی از برنامه های اینجوری سعی میکنند تماس صوتی و تصویری رد داشته باشن چون با این کار درآمد زیادی بدست میارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH