سامسونگ از چاقوی هوشمند گلکسی Blade رونمایی کرد!

زندگی امروزه ما روز به روز به‌سوی هوشمندتر شدن پیش می‌رود و در این مسیر نیز تمامی قطعات تصمیم دارند تا از این قافله عقب نمانند. بعد از تلویزیون و لامپ‌های هوشمند اکنون نوبت به چاقوی هوشمند رسیده است. این ابداع جدید نیز از سوی غول کره‌ای سامسونگ ساخته شده که گلکسی BLADE edge نام دارد و چاقویی است بسیار هوشمند و ماهر.

galaxy-blade-edge-3-620x437

سامسونگ مدعی شده است که این چاقو به کمک سنسور‌های مختلفی که دارد می‌تواند برش‌ها را 50 درصد سریع‌تر از سایر چاقو‌ها ایجاد کند و امکانات زیادی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اما در پشت پرده چه خبر است؟

فردا روز 13 به‌در است و در این روز همه ساله کمپانی‌های مختلف دروغ 13 که البته خارجی آن اول آوریل است را منتشر می‌کنند که گویا این محصول نیز دروغ سامسونگ برای این روز است. این چاقوی هوشمند که بیشتر شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی است، در واقع پرچم‌دار جدید این شرکت بوده که گلکسی S6 نامیده می‌شود و اکنون درون یک الماس تراش خورده قرار گرفته و عمل یک چاقو را انجام می‌دهد و می‌تواند از غذاهایی که شما درست کرده‌اید عکس بگیرد.

galaxy-blade-edge-2-620x437

اما برخلاف گلکسی S6 این محصول در برابر آب مقاوم است و دسته آن نیز برای برش‌های بهتر قابل تغییر زاویه بوده تا کاربر راحت‌تر از آن استفاده کند. اما هرچه که باشد دروغی بیش نیست و به هیچ وجه شاهد حضور چنین محصولی در بازار‌ها نخواهیم بود.

galaxy-blade-edge-1-520x465

2 در مورد “سامسونگ از چاقوی هوشمند گلکسی Blade رونمایی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH