سونی تصمیم دارد در سال مالی جدید 38 میلیون گوشی هوشمند تولید کند!

با وجود اینکه تاکنون شایعات بسیار زیادی در خصوص سونی و خروج آن از بازار اسمارت فون‌ها منتشر شده است اما گویا این شرکت فعلا به هیچ وجه چنین تصمیمی ندارد و خود را برای سال مالی آینده در این زمینه آماده می‌سازد.

DiGiTimes امروز گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن سونی تصمیم دارد 38 میلیون اسمارت‌فون را در سال مالی جدید که از 1 آوریل تا 31 مارس 2016 محسوب می‌شود، تولید نماید. البته انتظارات خود سونی نیز گویا کاهش یافته است، زیرا این شرکت در سال مالی فعلی (تاریخ پایان: 31 مارس سال 2015) حدود 39.2 میلیون دستگاه اسمارت فون تولید کرده است و این کاهش انتظار نیز ریشه در تصمیمات این شرکت برای کاهش تولید اسمارت فون‌های میان‌رده دارد.

Sony-logo

علاوه بر این DiGiTimes گزارش داده است که سونی تصمیم دارد ورودی دوباره به عرصه فبلت‌ها داشته باشد و اسمارت فونی با صفحه نمایش 6.0 اینچی را تولید نماید. پس با این اوصاف در طول سال جاری شاهد محصولاتی نظیر سونی اکسپریا Z اولترا خواهیم بود.

سونی در طول سال 2014 محصولاتی نظیر سونی اکسپریا E4، اکسپریا E4g، اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا Z4 تبلت را معرفی کرده است و انتظار می‌رود که بعد از معرفی پرچم‌دار جدید این شرکت با نام اکسپریا  Z4 نیز شاهد محصولات میان‌رده اما شبه پرچم‌دار باشیم.

1 در مورد “سونی تصمیم دارد در سال مالی جدید 38 میلیون گوشی هوشمند تولید کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH