با این روش زمان و محل ساخت گوشی گلکسی خود را بدانید!

همیشه برای ما جالب بوده که اطلاعات بیشتری را در خصوص یکی از دستگاه‌های خود بدانیم تا بلکه بتوانیم بیشتر با آن آشنا شویم. حال شاید خوشحال شوید با شنیدن اینکه سامسونگ چنین امکانی را در اختیار کاربران تلفن همراه و تبلت‌هایش قرار می‌دهد و کاربران از طریق آن می‌توانند اطلاعات جالب زیادی را در خصوص دستگاه خود به دست آورند. برای مثال اطلاعاتی در خصوص زمان و مکان تولید محصول.

خب برای شروع کار می‌بایست یک اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی دانلود کنید که Phone INFO Samsung نام دارد و از طریق آن می‌توانید اطلاعات زیادی در خصوص محصول خود به دست آورید. برای دانلود این اپلیکیشن از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

دانلود Phone INFO Samsung

find-out-when-where-your-samsung-galaxy-device-was-manufactured

برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و برای شروع می‌توانید از طریق General Info وارد عمل شوید تا اطلاعات ساخت گوشی خود را مشاهده نمایید. در این بخش قادر خواهید بود تا به اطلاعاتی در خصوص تاریخ، مکان و زمان ساخت دستگاه خود پی ببرید.

find-out-when-where-your-samsung-galaxy-device-was-manufactured2

کمی به پایین صفحه بیایید (اسکرول کنید) تا گزینه CSC INFO و DEVICE ID‌ نمایش داده شوند. از طریق این دو بخش می‌توانید به شماره ID دستگاه خود دسترسی داشته باشید و شماره کد IMEI نیز از این بخش قابل دسترسی است (بدون نیاز به این اپلیکیشن نیز می‌توانید کد IMEI را از طریق #06#* به دست آورید).

find-out-when-where-your-samsung-galaxy-device-was-manufactured232

علاوه بر این از طریق برنامه مذکور شما می‌توانید به اطلاعات نرم افزاری دستگاه خود نیز دسترسی داشته باشید. برای مثال بخش FIRMWARE INFO اطلاعاتی را در خصوص فریم‌ور دستگاه شما در اختیارتان قرار می‌دهد که اطلاعات این بخش خود می‌تواند در صورت نیاز‌های نرم افزاری لازم و ضروری باشد (بخش OS INFO‌ نیز اطلاعاتی در خصوص سیستم عامل دستگاه شما را شامل می‌شود).

find-out-when-where-your-samsung-galaxy-device-was-manufactured235

بخش دیگر ممکن است برایتان جالب باشد. از طریق USAGE HISTORY شما می‌توانید به اطلاعات بسیار جالبی در خصوص دستگاه خود دسترسی یابید. برای مثال اطلاعاتی در خصوص تعداد دفعاتی که شارژر یا هدفون را به دستگاه متصل کرده‌اید.

find-out-when-where-your-samsung-galaxy-device-was-manufactured23

همان طور که مشاهده کردید این اپلیکیشن جالب اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص گوشی یا تبلت سامسونگی شما دارد که به احتمال زیاد تاکنون از هیچ کدام از آن‌ها مطلع نبودید. حال اگر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اید، برایمان جالب است که بدانیم چندین بار تاکنون شارژر یا هدفون را به دستگاه خود متصل کرده‌اید. با ما از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.

4 در مورد “با این روش زمان و محل ساخت گوشی گلکسی خود را بدانید!”

  1. یه سری اطلاعات (کد csc و شماره IMEI و دفعات شارژ باتری و …) رو تا گوشی روت نباشه نمیده، ضمن اینکه مدل گوشی رو با اونچه خود گوشی نشون میده متفاوت هست.

  2. واقعا عالی بود مخصوصا وقتی میخواهیم یه گوشی دسته دوم یا حتی یه گوشی نو بگیریم اونم اگه سامسونگ باشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH