آیا پرچم‌داران جدید نیز همانند آی‌فون 6 پلاس خم می‌‌شوند؟

آی‌فون 6 پلاس و ماجرای پر بحث آن را به‌خاطر دارید؟ ماجرایی که باعث شد برای حداقل دو ماه اپل سر به زیر باشد. یکی از کاربران بعد از معرفی و خرید آی‌فون 6 پلاس متوجه شد که این محصول در جیب وی خم شده است و بعد از این اتفاق بود که سایت‌های مختلف شروع به خم کردن دستگاه‌های مختلف کردند که ضربه پذیرترین تمامی آن‌ها فبلت جدید کمپانی اپل بود.

htc-test

تا آن زمان تست خم شدگی در میان اسمارت فون‌ها چندان رایج نبود اما بعد از این اتفاق اکنون اغلب پرچم‌داران این تست را در سایت‌ها و یا به‌صورت رسمی و توسط دستگاه‌های مختلف سپری می‌کنند. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا در کنار شما به تماشای تست خم شدگی پرچم‌دار جدید کمپانی‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی بنشینیم.

چندی پیش سامسونگ و اچ‌تی‌سی در کنار یکدیگر پرچم‌داران جدید خود را با نام‌های وان M9 و گلکسی S6 معرفی کردند. اما سامسونگ یک نسخه با لبه‌های خمیده نمایشگر از پرچم‌دار خود نیز داشت که گلکسی S6 اج نامیده می‌شد. در ادامه می‌توانید تست خمیدگی این دو محصول را مشاهده نمایید:

همان‌طور که مشاهده کردید، نماینده سامسونگ نیز چندان در برابر فشار مقاوم نیست و عملکردی شبیه به آی‌فون 6 پلاس دارد. با این اوصاف باید کاربران این محصول در استفاده از آن کمی بیشتر دقت کنند تا دستگاه زیاد تحت فشار فزیکی قرار نگیرد. در اچ‌تی‌سی وان M9 نیز به دلیل قرار گیری دکمه پاور در بخش مرکزی سمت راست، گوشی در اثر خم‌شدگی قادر به روشن شدن نبود. شما کدام یک از این دو پرچم‌دار را در برابر فشار مقاوم می‌دانید؟

علاوه بر این می‌توانید مقایسه مقاومت اچ‌تی‌سی وان M9 را با آی‌فون 6 از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

اچ‌تی‌سی وان M9 یا آی‌فون 6؟ کدام یک در برابر ضربات مقاوم‌تر است؟

5 در مورد “آیا پرچم‌داران جدید نیز همانند آی‌فون 6 پلاس خم می‌‌شوند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH