اندروید 5.0.2 در یک قدمی اکسپریا Z3 دو سیم‌کارت!

چندی است که پرچم‌داران سونی نیز در حال چشیدن آب نبات چوبی گوگل (اندروید لالی پاپ) هستند و در این میان فعلا تنها محصولاتی نظیر اکسپریا Z3 و اکسپریا Z2 به اندروید 5.0 به‌روز رسانی شده‌اند و سایر دستگاه‌ها نیز در انتظار دریافت این نسخه هستند. اما با وجود اینکه اکسپریا Z3 اندروید لالی پاپ را دریافت کرده بود اما نسخه دو سیم‌کارت آن همچنان از اندروید کیت‌کت بهره می‌برد و اکنون تصویری منتشر شده که حکایت از این به‌روز رسانی در روز‌های آتی دارد.

wpid-img_20150402_214325

امروز تصویری منتشر شده که بر اساس آن وب‌سایت PTCRB به‌روز رسانی جدید را برای دستگاه مذکور تایید کرده است و بر اساس آن اندروید 5.0.2 با شماره ساخت 23.1.1.E.0.1 برای اکسپریا Z3 دو سیم‌کارت منتشر خواهد شد و کاربران این محصول قادر خواهند بود تا به‌زودی دستگاه خود را به یک پله بالاتر ارتقا دهند. البته ناگفته نماند که این اطلاعات را خود سونی منتشر نکرده و تصویر مربوطه توسط یک وب‌سایت دیگر به‌بیرون درز کرده است و با این وجود فعلا از زمان انتشار رسمی این به‌روز رسانی اطلاع نداریم اما به‌طور حتم با انتشار این به‌روز رسانی خبر مربوطه را در آی‌تی‌رسان منتشر خواهیم کرد.

3 در مورد “اندروید 5.0.2 در یک قدمی اکسپریا Z3 دو سیم‌کارت!”

  1. سلام من z3 duall دارم و اشتباه کردم به لالی پاپ ارتقا دادمش که علاوه بر منوی گمراه کننده و ناقصی که داشت باعث میشه پشت گوشی شدید داغ بشه و بدتر از آون بعد از گذشت حدود یکماه صبح از خواب بیدار شدم دیدم هر دوتا سیمکارتام آنتن ندارن،بردم نمایندگی گفتن باید دانگرید بشه به کیت کت 4.4.4 تا درست بشه ولی سونی هنوز نسخه دانگرید گوشی را بیرون نداده و باید منتظر باشی!!! پیشنهاد میکنم گوشیتون رو آپگرید نکنید

  2. سلام.بالاخره امروز سونی اپدیت جدید خود اندروید 5 روی sony z2 نمایان کرد.امروز میرم برا ارتقاش….دم سونی گرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH