اپلیکیشن Office Lens رسما برای اندروید و iOS منتشر شد! (همراه لینک دانلود)

بعد از مدت‌ها انتظار کمپانی مایکروسافت بالاخره امروز اپلیکیشن Office Lens را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرد و از این پس کاربران این دو پلتفرم می‌توانند با نصب اپلیکیشن مذکور اسمارت فون خود را تبدیل به یک اسکنر با عملکرد عالی کنند. اپلیکیشن Office Lens قادر است تا اطلاعات موجود بر روی اسناد (کارت، کاغذ و…) را اسکن کند و در اختیار کاربر قرار دهد.

screen_shot_2015-04-02_at_12.53.45_pm3

اما اسکن کردن اسناد و کارت‌های مختلف چیزی نیست که اپلیکیشن جدید کمپانی مایکروسافت را تبدیل به برنامه‌ای عالی کند! مزیت و تفاوت اصلی این برنامه نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه امکان عکاسی با زاویه‌های مختلف است. به این صورت که در اغلب اپلیکیشن‌ها با کاربرد مشابه، کاربر می‌بایست تصویر خود از سند را به‌صورت صاف و بدون زاویه ثبت کند که این کار در اغلب موارد ناخوش آیند است اما اکنون اپلیکیشن Office Lens قادر است تا بدون در نظر گرفتن زاویه یک تصویر، اسکن عالی از سند مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد.

علاوه بر این اپلیکشن مذکور قادر است تا تصاویر اسکن شده را به‌صورت یک فایل PDF تبدیل کند و یا امکان ویرایش محتوا را از طریق برنامه Word در اختیار کاربران قرار دهد.

screen_shot_2015-04-02_at_12.53

البته شاید این خبر تنها برای کاربران اندروید و iOS خوش آیند باشد؛ زیرا این اپلیکیشن مدت زمان زیادی است که در دسترس کاربران ویندوزفون قرار دارد و اکنون شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اپلیکیشن Office Lens را برای دستگاه‌های خود دریافت و نصب کنید:

دانلود Office Lens برای ویندوز فون

دانلود Office Lens برای اندروید

دانلود Office Lens برای iOS

8 در مورد “اپلیکیشن Office Lens رسما برای اندروید و iOS منتشر شد! (همراه لینک دانلود)”

  1. سلام میشه لطفا طریقه کار رو هم با این نرم افزار توضیح دهید.من دانلودش کردم برا سیستم عامل اندروید ولی بلد نیستم .برام خیلی مهمه دونستن طریقه کار باهاش.ممنون میشم راهنمایی کنید.

  2. منم امتحان کردم. میره گوگل پلاس. بعد باید تستر بشی. بعد نهایتا آدمو می بره تو گوگل پلی که اونجا میگه این آیتم در کشور شما مورد دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH