گلکسی S6 اکتیو در پایگاه داده بلوتوث SIG دیده شد!

چندی پیش کمپانی سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را با نام گلکسی S6 معرفی کرد که محصولی بسیار قدرتمند و شکیل بود و می‌تواند رقیبی سرسخت برای سایر پرچم‌داران باشد. در این میان همانند همیشه که سامسونگ بعد از معرفی پرچم‌دار خود یک نسخه اکتیو از آن را نیز معرفی می‌کند، اکنون نیز انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد یک نسخه اکتیو از گلکسی S6 باشیم.

bluetooth-sig

هفته پیش اطلاعاتی در خصوص این محصول به بیرون درز کرد و اکنون نیز شماره کد این اسمارت فون در دیتابس بلوتوث SIG منتشر شده است و حکایت از معرفی زود هنگام گلکسی S6 اکتیو دارد. این گوشی که با شماره کد SM-G890A شناخته می‌شود، انتظار می‌رود که سخت افزاری بسیار شبیه به نسخه اصلی یعنی گلکسی S6 داشته باشد و صفحه نمایش آن نیز بر اساس شایعات وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را ارایه دهد و علاوه بر این سایز آن 5.1 اینچی خواهد بود و پنلی سوپر آمولد دارد. احتمال می‌رود که از چیپست Exynos 7420 به همراه 3 گیگابایت حاظفه رم بهره ببرد و دوربین پشتی آن 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی باشد.

همانند گذشته انتظار داریم که گلکسی S6 اکتیو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد و برخلاف نسخه اصلی شاهد شیار کارت حافظه نیز بر روی این محصول خواهیم بود. باتری نیز در این محصول افزایش داشته و 3500 میلی‌آمپر ساعتی است. برخی اخبار نیز حاکی از باتری قابل تعویض توسط کاربر بر روی این محصول دارند. انتظار می‌رود با این اوصاف اندازه و ضخامت کلی دستگاه نیز افزایش یابد.

1 در مورد “گلکسی S6 اکتیو در پایگاه داده بلوتوث SIG دیده شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH