چگونه طول عمر باتری آی‌پد خود را افزایش دهیم؟

باتری و طول عمر آن یکی از معیار‌های اساسی در خرید تبلت است که اغلب کاربران نیز بر این موضوع اشراف دارند. در این میان محصولاتی هستند که با وجود باتری با ظرفیت بالا، عملکرد چندان مناسبی ندارند و در واقع مصرف بسیار زیادی دارند اما دستگاه‌هایی نیز هستند که استفاده از باتری آن‌ها بهینه است و می‌توانند مدت نسبتا زیادی دوام بیاورد. اما همیشه هم میزان مصرف باتری و طول عمر آن مربوط به شرایط سخت افزاری نیست و گاها برخی موضوعات نرم افزاری نیز باعث افزایش مصرف باتری می‌شوند. در این مقاله تصمیم داریم تا به 5 روش برای بهبود مصرف باتری در آی‌پد بپردازیم و با کمک آن‌ها طول عمر باتری آی‌پد خود را افزایش دهیم:

iPad-Battery-Percentage

1. دقت کنید که آی‌پد شما از آخرین نسخه از سیستم عامل iOS استفاده کند زیرا در نسخه‌های جدید شرایط مدیریت باتری بهتری اعمال می‌شود.

2. در زمان شارژ کردن آی‌پد، آن را در شرایط تنگ و گرم قرار ندهید زیرا باعث افزایش دمای دستگاه می‌شود و در این صورت نیز تاثیری منفی بر روی باتری دستگاه شما خواهد داشت.

3. تنظیمات موقعیت یابی را حداقل برای برخی از اپلیکیشن‌ها خاموش کنید. برای این کار وارد قسمت تنظیمات آی‌پد خود شوید و سپس به بخش Privacy و Location Services بروید. اکنون در این بخش شما می‌توانید برنامه‌هایی که دسترسی به سرویس موقعیت یابی را نیاز دارند، مشاهده کنید و دسترسی آن‌ها را محدود کنید تا شاهد افزایش طول عمر باتری دستگاه خود باشید.

Location-Services-e1424922666695

4. صفحه نمایش اغلب آی‌پد‌ها به این گونه تنظیم شده‌اند که در حین دریافت یک هشدار (نوتیفیکیشن) روشن شوند و هشدار جدید را نمایش دهند که این خود می‌تواند طول عمر باتری شما را کاهش دهد. شما می‌توانید از طریق بخش تنظیمات شرایط دلخواه را اعمال نمایید.

Using-WiFi-in-Airplane-Mode-e1428131606367

5. در مواردی که سیگنال‌های ضعیفی از شبکه‌های مخابراتی وجود دارد (در مکان‌های دور از دسترس) دستگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا بلکه ارتباط قوی‌تری را بیابد که این خود باعث مصرف بیش از حد باتری دستگاه می‌شود. بهتر است در این گونه موارد مصرف دیتای گوشی را خاموش کنید تا جستجوی شبکه توسط دستگاه به پایان برسد.

شما چه نکاتی را برای بهبود مصرف باتری آی‌پد پیشنهاد می‌دهید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH