Galaxy Player جدید معرفی شد

امروز غول کره‌ای دنیای آی‌تی Galaxy Player جدیدش را معرفی نمود. اگر به این قضیه فکر می‌کنید که Galaxy Note بزرگ است یا با ابعاد آن مشکل دارید بهتر است از همین حالا این صفحه را ببندید و از ادامه خواندن این مطلب صرف نظر کنید!

 

گلکسی پلیر جدید صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED دارد یعنی باید فکر جا کردن آن در جیبتان را از سر بیرون کنید! رزولوشن تصویر Galaxy Player 5.8 متاسفانه 960×540 است که تراکم پیکسلی نه چندان جالب 190 PPi را نتیجه می‌دهد. ای‌ کاش سامسونگ حالا که دیگر اکثر سخت‌افزارها به رزولوشن HD مجهز شده‌اند برای این دستگاه جدیدش نیز رزولوشن اچ.دی را انتخاب می‌کرد.

 

Galaxy Player 5.8 از سیستم عامل اندروید 4 (بستنی حصیری) استفاده می‌کند و باتری آن مدلی 2500 میلی‌آمپری است. این محصول در دو‌ نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود که البته شیار کارت حافظه microSD نیز دارد. لازم به ذکر بوده که قرار است گلکسی پلیر جدید در دو رنگ سفید و مشکی به بازارها عرضه شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه قیمت‌گذاری و یا تاریخ عرضه پلیر جدید سامسونگ منتشر نشده است

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

1 در مورد “Galaxy Player جدید معرفی شد”

  1. امیدواریم جیب‌های شما به اندازه کافی جادار باشند. چون اگر دنبال یک پلیر مناسب می‌گردید و این محصول جدید سامسونگ به نظرتان چشم‌نواز آمده، به آن جیب‌ها نیاز خواهید داشت. گلکسی پلیر 5.8 کاملاً به تصرف نمایشگر بزرگش در آمده؛ یک نمایشگر LCD با اندازه 5.8 اینچ و رزولوشن 960 در 540 که باعث می‌شود نمایشگر 4.8 اینچی گلکسی اس 3 در نظرتان کوچک جلوه کند.

    اندروید 4 و آخرین نسخه از رابط کاربری TouchWiz برای اولین بار با گلکسی پلیر 5.8 به میهمانی خانواده پلیرهای سامسونگ آمده‌اند، آن هم با تمرکزی خوب بر روی مطالعه کتاب و دیدن فیلم، که این آنها را از نسخه‌های موبایلی متمایز می‌کند. شما در این پلیر جدید، محتواهای آموزشی غنی از جمله هاب آموزشی (Learning Hub)، لغتنامه، و گستره‌ای از امکانات اینترنتی را خواهید داشت.

    این محصول را می‌توان نمونه‌ای از پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای دانست که در سال 2012 منتظر ورودشان بودیم. حافظه داخلی آن 16 یا 32 گیگابایت خواهد بود و در ضمن شکاف microSD هم برای افزودن حافظه جانبی وجود دارد. دوربین عقب 3 مگاپیکسل و دوربین جلو از کیفیت VGA برای برقراری تماس‌های تصویری از طریق وای‌فای برخوردار است. دو بلندگوی استریو با کیفیت بالا نیز در بالا و پایین نمایشگر قرار دارد.

    تکنولوژی نمایش تصویر با کیفیت تلویزیونی که برای ابزارهای موبایل بهینه سازی شده (mDNIe مخفف Mobile Digital Natural Engine) و تکنولوژی اختصاصی سامسونگ با نام Sound Alive کیفیت‌های عالی ویدیویی و صوتی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. و در انتها، یک باطری 2500 میلی‌آمپری را داریم که منبع تغذیه نمایشگر بزرگ این پلیر خواهد بود.

    بر اساس ادعای سایت SamMobile این پلیر از پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی بهره خواهد برد، و GPS و Gyro Sensor نیز دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH