آی‌فون 6 مقاوم است یا گلکسی S6 اج؟ تست ضربه را تماشا کنید!

اصلی‌ترین نگرانی‌ای که برای خریداران اسمارت فون‌های گران قیمت وجود دارد، خطر افتادن گوشی بر روی زمین یا یک سطح سخت است که در اغلب موارد دستگاه‌ها نیز آسیب جدی در این شرایط می‌بینند و مجبور هستند تا هزینه‌های بسیار زیادی را برای تعمیر آن‌ها بپردازند.

galaxy-s6-edge-drop-test

چندی پیش نیز کمپانی سامسونگ یک محصول عجیب اما جالب را معرفی کرد که در نگاه اول معلوم بود که در برابر ضربات هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت اما در واقع تست ضربه آن، این موضوع را کاملا رد کرد، زیرا در حین ضربات خشن دستگاه هیچ آسیبی ندید. حال در یک تست تقریبا رسمی گلکسی S6 اج در کنار آی‌فون 6 قرار گرفته است که هر دو فریمی فلزی دارند و دو کمپانی نیز نهایت تلاش خود را کرده‌اند تا ضخامت دستگاه را کاهش دهند که در تئوری گفته می‌شود که می‌بایست هر دو دستگاه مقاومت نسبتا خوبی داشته باشند زیرا صفحه نمایش آن‌ها نیز توسط محافظ‌های بسیار خوبی محافظت می‌شوند.

حال بهتر است نتیجه این بررسی و تست را از طریق ویدیوی زیر مشاهده کنید تا اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که اسمارت فون خود را با دقت زیادی نگهداری نمی‌کنید، انتخاب بهتری را بین این دو دستگاه داشته باشید:

همان طور که مشاهده کردید در انتها هر دو دستگاه دیگر قابل استفاده نبودند اما در تست‌های عادی توانستند تا حدودی دوام بیاورند، شما کدام محصول را مقاوم‌تر در برابر ضربات می‌دانید؟

10 در مورد “آی‌فون 6 مقاوم است یا گلکسی S6 اج؟ تست ضربه را تماشا کنید!”

  1. درسته که سامسونگ مقاوم تر از اپل هست ولی از نظر کاربردی پایین تر از اپل
    سامسونگ داغ میکنه اما اپل اصلا ولرم نمیشه که بخواد داغ کنه !!
    وقتی قدر مبایل و بدونیم که دیگه نمی ندازیمش خورد شه اما من بازم اپل و قبول دارم

  2. اون جایی که ماشین از روشون رد میشه وحشتناکه
    چه کاریه با گوشی های نازنین میکنن !!
    از روی آیفون 6 دو چرخ ماشین رد شد
    گوشی ترکید بیچاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH