بهترین اسمارت فون‌های دنیا تا پایان ماه آوریل

ماه بزرگی برای دوستداران اندروید است. دو تا از جدیدترین پرچمداران، همین ماه و تا چند روز آینده آغاز بکار می‌کنند. گلکسی اس 6 و اچ‌تی‌سی وان M9. اگر می‌خواهید اسمارتفون جدیدی بخرید، توصیه می‌کنیم که این کار را پس از آمدن این دو هوشمند قدرتمند انجام دهید.

در مطلب زیر می‌خواهیم به میمنت ورود این دو هوشمند، بهترین اسمارت فون‌های بازار در ماه آوریل را معرفی کنیم (این مقاله از دیدگاه businessinsider است و نظر وب‌سایت آی‌تی‌رسان نیست!).

این فهرست قطعا ماه به ماه دچار تغییر می‌شود، اما فعلا با ما همراه باشید تا ملاقاتی با بهترین‌های حال حاضر دنیا داشته باشیم.

 رتبه پانزدهم: بلک بری کلاسیک

15-blackberry-classic

اسمارتفونی با بازشگت به اصول. این اسمارتفون که آخرین محصول بلک بری است، با طراحی شبیه به بلک بری بولد که متعلق به چندین سال پیش است، نشان می‌دهد که بلک بری یک اصول گرای محض است. این اسمارتفون دارای کیبورد فیزیکی و ترک پد است.

رتبه چهاردهم: نوکیا لومیا 830

14-nokia-lumia-830

یکی از جدیدترین تولیدات مایکروسافت که مجهز به ویندوز 8 و صفحه نمایش 5 اینچی است.

رتبه سیزدهم: اچ‌تی‌سی وان M8 ویندوزی

13-htc-one-m8-for-windows

اچ‌تی‌سی وان M8 ویندوزی را می‌توان بهترین اسمارتفون ویندوزی دانست که می‌توانید بخرید. این هوشمند دارای یک بدنه فوق‌العاده فلزی است که با وجود کورتانا یک ترکیب عالی ساخته است.

رتبه دوازدهم: سامسونگ گلکسی نوت اج

12-samsung-galaxy-note-edge

نوت اج مشابه نوت 4 است، اما یک صفحه خمیده اضافی در یکی از کناره‌هایش دارد. صفحه‌ای که نسبت به برنامه‌هایی که در حال استفاده از آنها هستید تغییر می‌کند. این صفحه بعلاوه قادر است اطلاعاتی از قبیل اخبار و دیگر نوتیفیکیشن‌ها را زمانی که باقی صفحه نمایش خاموش است به نمایش بگذارد.

رتبه یازدهم: آیفون 5S

11-iphone-5s

با اینکه یک سال از حضورش می‌گذرد، هنوز هم جزء بهترین‌هاست. اگر می‌خواهید آیفون بخرید و صفحه نمایش بزرگ برایتان مهم نیست، الان بهترین موقع است.

رتبه دهم: ال‌جی جی 3

10-lg-g3

جی 3 در حال حاضر دارنده یکی از شارپ‌ترین صفحات موبایل است و با وجود صفحه 5.5 اینچی‌اش در حد و اندازه‌های یک فبلت هم می‌تواند باشد. اگر دوست دارید که یک جی 3 داشته باشید، دست نگه دارید، چون تا پایان آوریل احتمال جی 4 معرفی شده و می‌توانید جی 3 را با قیمت بهتری تهیه کنید.

رتبه نهم: نکسوس 6

9-nexus-6

آخرین پرچمدار گوگل، نکسوس 6 است که مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچی نیز هست. این هوشمند را موتورولا ساخته و اولین هندستی است که به آبنبات چوبی مجهز شده است.

رتبه هشتم: وان پلاس وان

8-oneplus-one

اسمارتفونی خوش قیمت با سخت‌افزار قدرتمند و صفحه نمایش 5.5 اینچی که می‌تواند به راحتی رقیب سرسختی برای برندهای بزرگ در چین باشد.

رتبه هفتم: موتو ایکس

7-moto-x

موتو ایکس جدید موتورلا که ماه سپتامبر معرفی شد، می‌تواند یک رقیب جدی برای تلفن‌های اندرویدی بزرگ باشد. درست به مانند نکسوس 6، موتو ایکس هم مجهز به نسخه خالص اندروید است و این یعنی آپدیت‌هایش سریعتر می‌آید.

رتبه ششم: اچ‌تی‌سی وان M9
htc-one-m9-12

ام 9 در واقع تکراری از ام 8 بوده که تغییرات اندکی در آن اتفاق افتاده است. دوربین ارتقا یافته، طراحی کمی دچار تغییر شده و پردازشگر سریعتر و قدرتمندتر شده است. با همه این تغییرات اما، ام 9 کاملا شبیه به طراحی همیشگی اچ‌تی‌سی است و همچنان جز بهترین هاست!

رتبه پنجم: گلکسی نوت 4

5-samsung-galaxy-note-4

نوت 4 را می‌توان بهترین فبلتی دانست که در بازار وجود دارد. این هندست دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی بوده که بهترین نیز نامیده می‌شود. با وجود نوار فلزی اطراف این هندست، کاربرهنگام دست گرفتنش حس بهتری نسبت به نسخه قبلی آن خواهد داشت.

رتبه چهارم: گلکسی اس 6 اج

4-samsung-galaxy-s6-edge

یکی از نسخه‌های پرچمدار جدید سامسونگ بوده که تمام مشخصات آن را با یک صفحه خمیده ترکیب کرده است.

رتبه سوم: سامسونگ گلکسی اس 6

3-samsung-galaxy-s6

بهترین اسمارتفونی که سامسونگ تا بحال ساخته است. در واقع این اولین دستگاه سامسونگی است که بدنه‌اش تماما از جنس فلز و شیشه است. بعلاوه این هندست دارای بهترین دوربین و صفحه نمایشی بوده که تا بحال در یک اسمارتفون بکار رفته است.

رتبه دوم: آیفون 6

2-iphone-6

آیفون 6 را می‌توان ترکیبی از بهترین طراحی، سخت‌افزار عالی و انتخاب برنامه‌ها دانست.

رتبه یکم: آیفون 6 پلاس

1-iphone-6-plus

می‌توان آیفون 6 پلاس را بهترین از نظر خیلی‌ها دانست، زیرا هم صفحه بزرگ دارد، هم عمر باتری آن فوق‌العاده است، هم نسبت به دیگر فبلت‌ها باریکتر است و هم آیفون است!

اگر بین آیفون 6 و آیفون 6 پلاس مانده‌اید، حتما نسخه پلاس آنرا تهیه کنید.

 

 

16 در مورد “بهترین اسمارت فون‌های دنیا تا پایان ماه آوریل”

  1. SAMSUNGRESAN.COM
    بچه ها دیگه اتی رسان سرچ نکنید
    ادرس جدید سایت بعد از این مقاله ی
    البته خیلی سایت های دیگه هم اسم شون رو سامی گذاشتن مثل
    دیجی سامسونگ
    فارسامینت
    زومیت سامسونگ
    گجت سامی نیوز

    1. سارا صریحی

      این فهرست نظر شخصی من یا هر فرد دیگری نست و نظر یک سری کارشناسه که در سایت مربوطه اومدن خیلی از جنبه ها رو در نظر گرفتن و یه فهرستی تهیه کردن. اگر من بخوام چنین فهرستی تهیه کنم، قطعا اسمارتفونهای درون اون کاملا با این متفاوت خواهد بود. شما یا هر کس دیگری هم بخواید به تنهایی و طبق نظر شخصیتون چیزیو تهیه کنید قطعا نتایج کاملا باهم متفاوت خواهد بود. این پاسخ البته فقط مختص شما نیست و منظورم تمام کاربرانی است که میان و خیلی راحت و چون اسمارتفون مورد نظرشون توی فهرست نیست کس یا کسانیو متهم به طرفداری بی چون و چرا از برند خاصی میکنند.

  2. هنوز در حیرتم که چرا زد3 و زد2 توی این لیست نیست !!!
    فقط از نگاه کیفیت ساخت سونی هم نگاه کنیم باید در این لیست قرار میگرفت !
    انصافا هر جور که نگاه میکنم نمیتونم با این قضیه کنار بیام

  3. “سامسونگ رسان”
    شماره 1 : سونی3 Z .
    شماره 2 : سونی Z2 .
    شماره 3: سونی Z 1 .
    شماره 4: سونی Z .
    شماره 5: سونی V.
    بقیه رو خودت بنویس

  4. Abdollah Hamodzadeh

    هیچ گوشی در مجموع بهترین نیست
    میشه یک گوشی در قسمت دوربین یا موزیک یا … بالاخره در “یک محور” مشخص بعنوان بهترین جهان انتخاب کرد ولی در مجموع نه.
    وقتی سربرگ این نوشته رو دیدم برام جالب بود که بدونم جای اکسپریا z3 در این بین کجاست که با ندیدن اسم این گوشی واقعا شوکه شدم. انصاف بگیریم، بایداسمش تو این لیست بود ولی اون چیزی که مشخصه: این انتخابها کاملا با یک فکر سطحی بوده و البته برخی از این گوشی ها بنظر من جاشون درسته ولی این که چرا اسمی از سونی نیومد؟ میتونه برای طرفداران برندهای دیگه هم جالب باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH