تبلت میان‌رده گلکسی تب A ماه آینده روانه بازار خواهد شد!

ماه گذشته کمپانی سامسونگ تبلت‌های جدید خود را در روسیه معرفی کرد که گلکسی تب A و گلکسی تب A پلاس نامیده می‌شدند و اکنون این کمپانی اعلام کرده است که این دو محصول جدید در ماه آینده روانه بازار خواهند شد و مشخصات بیشتری از آن‌ها را نیز ارایه داده است.

Samsung-Galaxy-Tab-A-9.7

این تبلت‌های جدید صفحه نمایشی 9.7 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 720 پیکسل دارند که نسبت تصویر آن نیز 4:3 است و از اندروید لالی پاپ (5.0) بهره می‌برند. این دو تبلت در واقع برای افرادی ساخته شده که استفاده‌های سبکی از دستگاه خود خواهند داشت و کار‌هایی نظیر مطالعه، مرور صفحات و… را انجام می‌دهد و برای همین محصولات جدید سامسونگ از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 410 استفاده می‌کنند و هر هسته نیز بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز قفل شده است. سامسونگ برای این محصول 1.5 گیگابایت حافظه رم قرار داده است و حافظه داخلی این تبلت‌ها نیز 16 گیگابایتی است که یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد.

Samsung-Galaxy-Tab-A-9

در زمینه دوربین نیز این دو تبلت چندان قدرت زیادی ندارد و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته است. گلکسی تب A نسخه وای-فای با قیمت 299 یورو و گلکسی تب A نسخه LTE که بر خلاف نسخه اصلی 2 گیگابایت حافظه رم دارد با قیمت 349 دلار به فروش خواهد رسید.

Samsung-Galaxy-Tab-A-9-1

گویا سامسونگ در یک نسخه نیز قلم هوشمند خود را قرار داده است (S Pen) که نسخه وای-فای محسوب می‌شوند و 349 دلار قیمت دارند. این دو تبلت محصولات بسیار خوب و تقریبا خوش قیمتی هستند که می‌توانند به راحتی نیاز‌های یک کاربر ساده را برطرف نمایند. نظر شما در خصوص آن‌ها چیست؟

1 در مورد “تبلت میان‌رده گلکسی تب A ماه آینده روانه بازار خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH