درز اطلاعاتی جدید در رابطه با سونی Xperia C4

ماه گذشته تصاویری از اسمارت فون جدید سونی با نام اختصاصی Cosmos منتشر شد. محصولی که جزء میان رده‌های این کمپانی ژاپنی محسوب می‌شود؛ اما چند روز پیش، مشخص شد که این گوشی با نام Xperia C4 در آینده‌ای نزدیک به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

روز گذشته اولین تصویر از نمای جلویی این اسمارت فون لو رفت. با نگاه اولیه به این تصویر تقریبا هیچ چیز مشخص نمی‌شود؛ اما بالاخره ظاهر اولیه آن را می‌توان مشاهده کرد.

gsmarena_001

اگر بخواهیم این محصول را ادامه نسل C3 بدانیم، باید منتظر یک اسمارت فون مخصوص ثبت عکس‌های سلفی باشیم. البته C4 از فلش‌های LED جلویی بهره نمی‌برد و از لحاظ طراحی نیز کمی متفاوت‌تر از نسل قبل است. همچنین منبع منتشر کننده عکس بیان کرده است که Xperia C4 با اندروید 5 در ماه می یا ژوئن وارد بازار خواهد شد. اسمارت فون سلفی و جدید سونی در رنگ‌های مختلفی اعم از سفید، مشکی و فیروزه‌ای وارد بازارهای جهانی می‌شود.

متأسفانه هنوز از مشخصات داخلی این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است؛ اما همان‌طور که گفته شد، با توجه به اینکه C3 یک محصول میان رده محسوب می‌شد، انتظار می‌رود که C4 نیز ادامه دهنده راه آن باشد، اما با سخت افزاری به روز شده!

1 در مورد “درز اطلاعاتی جدید در رابطه با سونی Xperia C4”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH