با این ۵ برنامه گوشی اپلی خود را تبدیل به سینما کنید! (همراه لینک دانلود)

در زندگی امروزه یکی از تفریح‌هایی که هم هزینه پایینی دارد و هم خوش آیند است رفتن به سینما و تماشای یک فیلم سینمایی است که می‌تواند خستگی یک روز کاری را از تن شما دور کند و یا اگر خنده‌دار باشد اوقات خوبی را برای شما رقم بزند. اما همانطور که می‌دانید هر فیلمی ارزش دیدن را ندارد و بسیاری از فیلم‌ها هستند که با استقبال چندان مناسبی مواجه نمی‌شوند اما برخی فیلم‌ها نیز هستند که حتی قبل از اکران نیز سر و صدای زیادی دارند.

دوست داران دنیای سینما که پیگیر اخبار این حوزه هستند ممکن است که از زمان دقیق اکران و… فیلم‌های جدید اطلاع داشته باشند اما افراد زیادی هستند که اطلاعات دقیقی در این خصوص ندارند و حتی گاهی برای دسترسی به اطلاعات بازیگران و… یک فیلم سینمایی نیز مشکلاتی دارند که ما در این جا تصمیم داریم چند اپلیکیشن را معرفی کنیم که تنها برای این نوع کار‌ها توسعه یافته‌اند و افراد از طریق آن‌ها می‌توانند به بانک اطلاعاتی کاملی در خصوص فیلم‌ها و کلا حوزه سینما دسترسی یابند. البته توجه داشته باشید که تمامی لینک‌های دانلود در این مقاله برای سیستم عامل اختصاصی اپل است و تماما رایگان هستند.

IMDb

IMDb-Movies--amp-TV

اگر از خوره‌های فیلم باشید بدون شک وب‌سایت معروف IMDB را می‌شناسید که در آن اطلاعات مختلفی در خصوص فیلم‌های روز و رتبه بندی آن‌ها قرار می‌گیرد. اکنون نیز اپلیکیشن آن در دسترس است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند به‌راحتی تمامی تریلر‌های روز و اطلاعات بازیگران و… را به دست آورند. علاوه بر این در اپلیکیشن مذکور بخشی نیز در نظر گرفته شده است که کاربران مختلف می‌توانند نظر‌های خود را در خصوص فیلم مورد بحث بنویسند.

دانلود IMDb برای iOS از طریق itunes

Movies by Flixster

Movies-by-Flixster

این اپلیکیشن نیز اطلاعات بسیار گسترده‌ای در خصوص فیلم، سریال و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند از طریق بخش‌های مختلف آن به تریلر‌ها و اخبار مختلف دسترسی داشته باشند.

دانلود Movies by Flixster برای iOS از طریق itunes

That Movie With

That-Movie-With

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که در جریان یک فیلم از شخصیت یک بازیگر خوشتان آمده باشید و بخواهید سایر فیلم‌های او را نیز تماشا کنید اما نمی‌دانید که نام وی چیست. پس از طریق اپلیکیشن That Movie With شما می‌توانید به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید و نام وی و سایر مشخصات بازیگران را به دست آورید.

دانلود That Movie With برای iOS از طریق itunes

Fandango Movies – Times & Tickets

Fandango-Movies

بعد از اطلاع از جریان و بازیگران یک فیلم اکنون زمان آن است که بلیط سینمایی آن فیلم را خریداری کنید که اپلیکیشن Fandango Movies – Times & Tickets می‌تواند یک انتخاب خوب در این زمینه باشد که خرید بلیط از طریق خود آن امکان پذیر است.

دانلود Fandango Movies برای iOS از طریق itunes

Netflix

Netflix

اگر زیاد اهل سینما رفتن نیستید بدون شک خدمات رسانه‌ای نتفلیکس شما را شیفته خود خواهد کرد. زیراکه شما از طریق آن و اپلیکیشنش می‌توانید به دنیایی از فیلم‌های سینمایی دسترسی یابید و بدون رفتن به سینما در خانه خود به تماشا آن‌ها بنشینید.

دانلود Netflix برای iOS از طریق itunes

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH