ZTE Nubia Z9 بدون حاشیه صفحه نمایش عرضه می شود!

ماه گذشته، کمپانی چینی ZTE، محصول جدیدش را با نام Nubia Z9 Max همزمان با نسخه کوچکش یعنی Nubia Z9 Mini معرفی کرد! اما اکثر خبرنگاران از عدم معرفی نسخه اصلی این خانواده یعنی Z9 در تعجب بودند! کمی بعد مشخص شد که ZTE در حال کار بر روی Nubia Z9 بوده و به زودی آن را معرفی خواهد کرد.

gsmarena_001

در ماه‌های گذشته تصاویر زیادی از این محصول در رسانه‌ها لو رفته و منتشر شده بود، در این تصاویر اکثرا به نظر می‌رسید که این پرچم‌دار جدید چینی با کمترین حاشیه اطراف صفحه نمایش وارد بازار شود.

امروز این موضوع کم و بیش توسط مدیر اجرایی این کمپانی در حوزه خط تولید سری Nubia تایید شد. وی به صورت رسمی اعلام کرد که ما در حال کار بر روی صفحه نمایش بدون حاشیه هستیم و در آینده نزدیک جدیدترین تولیدمان را به بازار عرضه خواهیم کرد.

با اینکه هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد آخرین پرچم‌دار ZTE منتشر نشده است، اما با نگاهی به شایعاتی که پیش از این در مورد این محصول منتشر شده است می‌توان برخی از ویژگی‌های این محصول را برشمرد. Nubia Z9 دارای صفحه نمایشی با وضوح QHD بوده و از اسنپدراگون 810 به همراه 3 گیگابایت رم نیز استفاده خواهد کرد. البته هنوز معلوم نیست که این پرچم‌دار قدرتمند به خارج از بازارهای چین نیز راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH