ویندوز 10 در اسمارت فون‌ها شاهد سرویس پرداخت الکترونیکی خواهند بود!

اخباری به گوش می‌رسد که بر اساس آن‌ها گفته می‌شود مایکروسافت سخت در تلاش است تا سرویس پرداخت خود را در آمریکا راه اندازی کند که سرویسی بسیار شبیه به اپل Pay و یا گوگل Wallet خواهد بود.

شایعات حکایت از راه اندازی این سرویس در آمریکا دارند و فیصل خان نیز که یکی از مشاوران حوزه بانکی است اعلام کرده که کمپانی مذکور توانسته مجوز‌های انتقال وجه را در این کشور دریافت کند و به‌زودی شاهد حضور سرویس پرداخت مایکروسافت خواهیم بود. اگرچه بر اساس گفته وی این مجوز فعلا برای ایالت Idaho گرفته شده است اما به‌زودی مجوز‌های لازم در سایر 50 ایالت نیز دریافت خواهد شد.

Microsoft-Working-on-Apple-Pay-Rival-That-Could-Breathe-Life-in-Windows-Phone

البته مایکروسافت در این خصوص تاکنون اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است اما سخنگوی این کمپانی معتقد است که ایجاد چنین سیستمی موجب افزایش ارتباط مشتری و شرکت خواهد شد.

تاکنون پلتفرم‌های اندروید و iOS از چنین ویژگی‌ای بهره‌مند بودند که گوگل اساس آن را گذاشته بود و چندی پیش نیز اپل از سرویس اپل Pay رونمایی کرد که تمامی آن‌ها مربوط به پرداخت‌های الکترونیکی می‌شدند. حال این سرویس نیز دنیای اسمارت فون‌های ویندوز فونی را به پرداخت‌های الکترونیکی متصل خواهد کرد و افراد خواهند توانست پرداخت‌های خود را از این طریق انجام دهند. البته کمپانی مذکور چندی پیش اعلام کرده بود که برای چنین پرداخت‌هایی از طریق NFC وارد عمل خواهد شد.

مایکروسافت در طول امسال نسخه رسمی ویندوز 10 را منتشر خواهد کرد که اسمارت فون‌ها نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود و سیستم پرداخت این شرکت نیز به احتمال زیاد در آن زمان راهی تلفن‌های همراه لومیا خواهد شد. البته این موضوع زیاد برای کاربران ایرانی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. زیراکه اغلب این سرویس‌ها در حال حاضر تنها برای آمریکا محدود شده‌اند و سایر کاربران فعلا از آن‌ها بی‌بهره‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH