سفری تصویری به دنیای درون گلکسی S6 اج داشته باشید!

گویا پرچم‌داران امسال رابطه چندان خوبی با تعمیر و تعمیر کار ندارند و در صورت خراب شدن مشکلات بسیار زیادی را برای کاربرانشان به وجود خواهند آورد. چندی پیش برای اولین بار وب‌سایت iFixit اعلام کرد که تعمیر پرچم‌دار جدید سامسونگ کار بسیار سختی است و حتی تعویض باتری آن را نیز کاری اعصاب خرد کن اعلام کرد و بعد از آن نیز نماینده اچ‌تی‌سی نتوانست پدرش را سربلند کند. زیراکه از لحاظ سادگی تعمیر نمره 2 از 10 را دریافت کرد که نشان از تعمیر سخت وان ام 9 دارد.

Galaxy-S6-Edge-Teardown1

اکنون نیز گلکسی S6 اج به دام iFixit افتاده است و کالبد شکافی کاملی را از آن انجام داده که نتیجه تمامی آن کسب نمره 3 از 10 در تعمیر پذیری بوده که گویا چندان تعمیر آسانی ندارد و سختی‌هایی را برای تعمیر کار در بر خواهد داشت. البته ما در این مقاله تصمیم نداریم به میزان سختی در تعمیر این محصول بپردازیم. زیراکه در مقالات قبلی تمرکز کاملی بر روی آن داشتیم و اکنون تصمیم داریم در کنار شما سفری تصویری به دنیای درون گلکسی S6 اج داشته باشیم. پس همراه ما باشید!

Galaxy-S6-Edge-Teardown-1 Galaxy-S6-Edge-Teardown-2 Galaxy-S6-Edge-Teardown-3 Galaxy-S6-Edge-Teardown-4 Galaxy-S6-Edge-Teardown-5 Galaxy-S6-Edge-Teardown-6 Galaxy-S6-Edge-Teardown-7 Galaxy-S6-Edge-Teardown-8 Galaxy-S6-Edge-Teardown-9 Galaxy-S6-Edge-Teardown-10 Galaxy-S6-Edge-Teardown-11 Galaxy-S6-Edge-Teardown-12

2 در مورد “سفری تصویری به دنیای درون گلکسی S6 اج داشته باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH