کدام اسمارت فون‌های سونی در طول دو هفته آینده به اندروید 5.0.2 به‌روز خواهد شد؟

مدت زمان زیادی است که گوگل نسخه جدید سیستم عامل اندروید را با تغییرات زیادی معرفی کرده و کمپانی‌ها نیز از آن زمان در تلاش هستند تا نسخه جدید را برای دستگاه‌های خود منتشر کنند و در این زمینه نیز حرف‌های زیادی را شنیده‌اند. زیرا شروع انتشار این به‌روز رسانی‌ها خیلی طول کشید و کاربران نکسوسی از همان ابتدا قادر به استفاده از اندروید 5.0 بودند اما اسمارت فون سایر کمپانی‌ها همچنان از کیت‌کت استفاده می‌کردند و می‌کنند.

sony-xperia-z1

اگرچه اغلب کمپانی‌ها وعده داده‌اند که به‌زودی دستگاه‌های خود را به اندروید 5.0 به‌روز رسانی خواهند کرد اما تاکنون تنها پرچم‌داران قادر به استفاده از این نسخه بوده‌اند و این موضوع در زمینه سونی نیز صادق است. زیرا تاکنون تنها اکسپریا Z3 و اکسپریا Z2 این آپدیت را دریافت کرده‌اند و سایر محصولات فعلا قادر به استفاده از آن نیستند.

اکنون سایت معتبر XPERIA blog اطلاعاتی را در خصوص محصولات بعدی‌ که به‌روز رسانی اندروید 5.0 را دریافت خواهند کرد منتشر کرده است. بر این اساس در طول دو هفته آینده شاهد انتشار اندروید لالی پاپ برای اکسپریا Z3 دو سیمکارته، اکسپریا Z1، اکسپریا Z1 کامپکت و اکسپریا Z اولترا خواهیم بود.

بعد از این اتفاق نیز محصولاتی نظیر اکسپریا C3 و اکسپریا T2 اولترا این آپدیت را دریافت خواهند کرد. اما بعد از این که محصولات مذکور به‌روز رسانی‌های خود را دریافت کردند اکنون نوبت به بزرگ خاندان می‌رسد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این وب‌سایت اکسپریا Z و خانواده آن که اکسپریا ZL و اکسپریا ZR نامیده می‌شوند نیز به‌زودی مزه آب نبات چوبی گوگل را خواهند چشید. البته گویا این شرکت برنامه‌هایی را نیز برای تبلت اکسپریا Z دارد و به‌زودی آن نیز اندروید 5.0 را تجربه خواهد کرد.

3 در مورد “کدام اسمارت فون‌های سونی در طول دو هفته آینده به اندروید 5.0.2 به‌روز خواهد شد؟”

  1. اقا سلام
    یه سوال بین این سه مدل کدومش ارزش خرید داره
    سامسونگ گرند 2 -سونی زد آر-هوآوی آنر 3 ایکس(g750 )*البته از لحاظ آپدیت اندروید و دوربین و..آیتم مطلوبی داشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH