اپل برای ساعت هوشمند خود 24 هزار بار از یک گل عکس برداری کرده است!

کمپانی اپل یکی از آن‌هایی است که همیشه سعی دارد خاص و متفاوت از سایرین باشد و برای همین کار‌های عجیب زیادی را انجام می‌دهد که امروز نیز شاهد یکی از این کار‌های عجیب هستیم. کمپانی اپل در ساعت هوشمند شیک و دوست داشتنی خود از Watch Face استفاده کرده است که در آن تصاویری زنده و پویا دیده می‌شوند و در طول زمان تغییر پیدا می‌کنند. اما شیوه ساخت این تصاویر پویا کمی عجیب است.

Apple-Watch

همان‌طور که در تیزر‌های تبلیغاتی مشاهده کرده‌اید در صفحه اصلی اپل واچ یک گل صورتی قرار گرفته است که مدیر بخش طراحی رابط کاربری این محصول اعلام کرده برای ساخت آن 24 هزار تصویر عکاسی شده است. این تعداد تصویر در طول 285 ساعت ثبت شده‌اند که نتیجه آن Watch Face بسیار زیبایی است که بر روی اپل واچ جلوه نمایی می‌کند. علاوه بر این در تصویر زمینه اپل واچ یک عروس دریایی نیز قرار گرفته که گویا اپل برای عکاسی از آن نیز چنین زحمتی را به خود داده است.

بر اساس گفته مدیر بخش طراحی رابط کاربری، آن‌ها ابتدا عروس دریایی را در یک تانکر بزرگ قرار داده‌اند و سپس با کمک یک دوربین 4K که با سرعت 300 فریم بر ثانیه عکاسی می‌کرد تصاویر را ثبت کرده‌اند. البته شاید جالب باشد که بدانید تمامی این تصاویر برای محصولی شکار شده‌اند که وضوح تصویر صفحه نمایش آن 390 در 312 پیکسل است.

با وجود اینکه چنین جزئیاتی در اپل واچ که محصولی بسیار عالی است، قابل مشاهده نیست اما اپل سعی دارد بهترین‌ها را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.

2 در مورد “اپل برای ساعت هوشمند خود 24 هزار بار از یک گل عکس برداری کرده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH