کانن دوربین قدرتمند CX10 را با وضوح 4K معرفی کرد!

امروزه دوربین‌های عکاسی در دو مسیرحرکت می‌کنند، یا DSLRهایی هستند که توانایی بالایی در زمینه فیلم برداری دارند و یا دوربین‌های بدون آینه که تقریبا تازه وارد بازار شده‌اند. اما امروز کمپانی کانن قدم در وادی دیگری گذاشت. این غول دنیای عکاسی دوربینی را با وضوح تصویر 4K معرفی کرده که گفته می‌شود برای فیلم برداری ساخته شده اما شاید جالب باشد که بدانید تمرکز اصلی شرکت در ساخت این محصول بخش عکاسی بوده است.

xc104.01

دوربین جدید کمپانی کانن CX10 نامیده می‌شود که شاید نژادش به خانواده دوربین‌های پیشرفته فیلم برداری Cinema EOS بازگردد. این دوربین یک سنسور 1 اینچی دارد که قادر است با حساسیت IOS در 200 هزار عکاسی کند و کانن مدعی شده که این دوربین می‌تواند تا توقف دوازده مرحله‌ای برای گستره دینامیکی تصویر داشته باشد. علاوه بر این امکان عکاسی با وضوح 12 مگاپیکسل در زمان فیلم برداری با کیفیت 4K نیز وجود دارد که تمامی آن‌ها نشان از قدرت فوق العاده این محصول دارند. لنز دوربین جدید کانن 24-240 میلی متری است که f/2.8-5.6 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و بدنه آن نیز کوچک است و از لحاظ سایز بندی 4.8×4×4.9 اینچ اندازه دارد. البته این بدنه کوچک در هنگام نصب تجهیزات جانبی مثل viewfinder و… بزرگتر می‌شود. دوربین قدرتمند کانن دارای سوکت میکروفون، جک هدفون، HDMI، پاور DC، فیلتر نوری طبیعت، پورت USB و وای-فای است.

canon_xc10

باید بگوییم که کانن XC10 دوربینی است که می‌تواند کانن را در دو زمینه فیلم برداری و عکاسی سربلند کند و با وجود سنسور 1 اینچی عملکرد بسیار خوبی دارد که کاربران را به‌سوی خود می‌کشاند. علاوه بر این از لحاظ قیمتی نیز این دوربین کاربر پسند است و نسبت به رقیبان خود که سونی RX100 و یا پاناسونیک FZ1000 هستند، قیمت و عملکرد مناسبی دارد که می‌تواند برای کاربران مناسب باشد. علاوه بر این محصول مذکور می‌تواند مورد توجه رسانه‌ها و افرادی باشد که می‌خواهند تصاویری با وضوح بالا ثبت کنند و در مقابل قادر نیستند تا یک دوربین سنگین و بزرگ را با خود حمل نمایند.

xc104

شما می‌توانید این محصول خارق العاده را با قیمت 2.499 دلار خریداری کنید. نظر شما در خصوص این دوربین قدرتمند چیست؟

1 در مورد “کانن دوربین قدرتمند CX10 را با وضوح 4K معرفی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH