گوشی خود را تبدیل به دی‌جی کنید! با 10 اپلیکیشن این حوزه آشنا شوید و دانلود کنید

اسمارت فون‌های امروزی دنیایی از امکانات را در اختیار افراد قرار می‌دهند که کاربران قادر هستند تا از طریق اپلیکیشن‌های مختلف که برای بخش‌های گوناگون توسعه یافته‌اند کار‌های عجیبی را انجام دهند. برای مثال کاربران قادر خواهند بود تا از طریق یک برنامه خاص به میکس آهنگ‌های مختلف بر روی اسمارت فون خود بپردازند و در واقع خود دی‌جی آهنگ‌های خود باشند.

DJ-AH

اکنون ما نیز در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با 10 اپلیکیشن قدرتمند برای میکس آهنگ‌های مختلف که برای سیتسم عامل اندروید توسعه یافته‌اند آشنا کنیم، علاوه بر این شما می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در زیر هر برنامه، آن را برای دستگاه خود دانلود و نصب نمایید. پس همراه ما باشید.

DJ Studio 5 – Free music mixer

DJ-Studio-5

این اپلیکیشن یک برنامه جالب و کاربردی است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و افراد از طریق آن می‌توانند آهنگ‌های مختلف را میکس و مونتاژ کنند که نتیجه و خروجی نیز قابل قبول است.

دانلود اپلیکیشن DJ Studio 5 برای اندروید از طریق گوگل پلی

Party Mixer – DJ player app

Party-MIxer

این اپلیکیشن نیز یک انتخاب خوب برای افرادی است که می‌خواهند از طریق اسمارت فون اندرویدی خود آهنگ‌های مختلف را میکس کنند که به کاربر این امکان را می‌دهد که چندین ترک را با یک دیگر ادغام کرده و ویرایش‌هایی نیز بر روی آن انجام دهد.

دانلود اپلیکیشن Party Mixer برای اندروید از طریق گوگل پلی

DJ Mix Pads

DJ-mix-pads

این اپلیکیشن برای کاربرانی توسعه یافته است که تصمیم دارند سریع و آسان موسیقی‌های خود را میکس کنند. علاوه بر این اپلیکیشن مذکور رابط کاربری بسیار جالبی دارد که در واقع می‌توان گفت کاربر پسند است.

دانلود اپلیکیشن DJ Mix Pads برای اندروید ازطریق گوگل پلی

DJ Music Equalizer

DJ-Music-EQ

این اپلیکیشن چندان قدرت زیادی در میکس موزیک‌های مختلف ندارد اما در واقع می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که تنها دوست داران اکولایزر خوبی را بر روی آهنگ خود ایجاد نمایند.

دانلود اپلیکیشن DJ Music Equalizer برای اندروید از طریق گوگل پلی

Listen Dj Remix Nonstop Music

Listen-DJ-Remix

اگر دوست دارید که در یک رابط کاربری جذاب آهنگ و موسیقی‌های خود را گوش کنید و میکس‌هایی را انجام دهید به‌طور حتم این اپلیکیشن می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

دانلود Listen Dj Remix Nonstop Music برای اندروید از طریق گوگل پلی

DJ Live Wallpaper

DJ-Wallpaper

تا اینجای مقاله اپلیکیشن‌هایی را معرفی کرده‌ایم که از طریق آن‌ها می‌توانید آهنگ‌های مختلف را میکس کنید اما این اپلیکیشن برای میکس آهنگ‌ها نیست و شاید بتواند حس و حال دی‌جی بودن را به گوشی شما بیفزاید. در این برنامه والپیپر و تصاویر زمینه زیبایی با حس و حال دی‌جی قرار دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید صفحه نمایش اسمارت فون خود را تزئین کنید.

دانلود اپلیکیشن DJ Live Wallpaper برای اندروید از طریق گوگل پلی

Virtual DJ Studio

virtual-DJ

اپلیکیشن Virtual DJ Studio یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه‌هایی است که کاربران بسیار زیادی نیز دارد و می‌توانید از طریق آن به بهترین شکل ممکن موسیقی‌های خود را میکس کنید و البته این برنامه می‌تواند افکت‌های مختلفی را نیز بر روی موسیقی شما قرار دهد.

دانلود اپلیکیشن Virtual DJ Studio برای اندروید از طریق گوگل پلی

Cross DJ Free – Mix your music

Cross-DJ

Cross DJ یک برنامه خارق العاده است که کاربران تنظیمات بسیار زیادی را در اختیار دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید افکت‌ها و دسترسی‌های مختلفی را بر روی موسیقی‌های خود قرار دهید.

دانلود اپلیکیشن Cross DJ برای اندروید از طریق گوگل پلی

edjing – DJ Music Mixer Studio

Edjing

این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد که پلی لیست (لیست پخش) خود را میکس و با یکدیگر ترکیب کنند که خروجی مناسبی را نیز ارایه می‌دهد.

دانلود edjing – DJ Music Mixer Studio برای اندروید از طریق گوگل پلی

Dj Mixer House Music

House-Mixer

اپلیکیشن Dj Mixer House Music یکی از بهترین‌ها برای افرادی است که می‌خواهند از طریق گوشی خود آهنگ‌های مختلف را میکس و دی‌جی کنند که از طریق آن نیز کاربران می‌توانند خروجی بسیار خوبی را دریافت کنند.

دانلود اپلیکیشن Dj Mixer House Music برای اندروید از طریق گوگل پلی

همان‌طور که مشاهده و مطالعه کردید در این مقاله با 10 برنامه مختلف آشنا شدیم که از طریق آن‌ها می‌توانید آهنگ‌های خود را میکس و دی‌جی کنید اما در واقع این‌ها تمامی برنامه‌های نیستند که در این زمینه ساخته شده‌اند و اپلیکیشن‌های بسیار زیادی نیز در این بخش وجود دارند. اگر شما نیز اپلیکیشنی را در این خصوص می‌دانید که توانایی زیادی در میکس موسیقی‌ها دارد می‌توانید آن را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH