بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را بشناسید

سال 2015 را می‌توان سال ساعت‌های هوشمند نامید، این صنعت با رشد قابل ملاحظه‌ای در تعداد محصولات روبرو شده‌است به‌طوری‌که سامسونگ در سال گذشته به تنهایی 6 مدل ساعت و بند هوشمند را معرفی کرد. از معرفی ساعت هوشمند اپل نیز نمی‌توان گذشت و دیگر تقریبا تمام سازندگان تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کرده‌اند.

ساعت‌های هوشمند و بندهای سلامتی به تازگی راه خود را به بازار کشور ما نیز پیدا کرده‌اند و به لطف افزایش مدل‌ها و گستره قیمتی، انتخاب‌های خوبی نیز وجود دارد که در این بحث به بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

Apple-Watch

Apple Watch: برای تولید اپل واچ مهندسین این کمپانی قطعه‌ای آلومینیوم، استیل ضدزنگ و طلا را روی میزی گذاشته و اندیشیده‌اند تا چگونه بهترین ابزار ممکن را که در شان اپل باشد، ایجاد کنند و سرانجام آن‌ها اپل واچ را تولید کرده‌اند. ابزاری با 18 ساعت عمر باتری و نمایشگر خاص محصول اپل که زیبایی و کارایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. سنسورها و برنامه‌های زیادی در این ساعت هوشمند گنجانده شده تا سلامتی شما را نیز تحت نظر داشته باشد. قیمت ساده‌ترین نوع این محصول 350 دلار اعلام شده و تا 10 هزار دلار برای نسخه طلایی بالا می‌رود.

accessory-samsung-gear-s-key-features-5

Samsung Gear S: مگر می‌شود راهنمای خریدی در کار باشد و نامی‌ از محصولات این کمپانی به چشم نخورد. سامسونگ به نوعی پرکارترین شرکت در این حوزه است و تنوع بالایی در محصولاتش وجود دارد. ساعت هوشمند سامسونگ ظاهری رویایی دارد و بسیار نزدیک به ساعت‌های هوشمندی است که در رویاهایمان می‌دیدیم. این محصول تنها ساعت هوشمندی است که قابلیت نصب سیم‌کارت را دارد و می‌تواند ما را از به همراه داشتن تلفن همراه برای کارهای روزانه بی نیاز کند. با گیر اس می‌توانید تماس برقرار کنید یا پیامک ارسال نموده و پیام‌ برنامه‌های دیگر را مدیریت کنید. باتری این محصول هم می‌تواند شما را برای یک روز کامل همراهی کند. ساعت را می‌توانید با قیمت معقول 329 دلار تهیه کنید.

Microsoft-Band

Microsoft Band: غول دنیای نرم افزار چندسالی است پا به تولید سخت افزارهایی چون سرفیس گذاشته تا به رونق سیستم عاملش کمک کند. بند سلامتی مایکروسافت مجموعه‌ای از سنسورهای گوناگون است که می‌تواند همه حرکات شما را زیر نظر بگیرد و وضعیت جسمی‌تان را رصد کند. این محصول مایکروسافت برای تمامی پلتفرم‌ها ساخته شده و شما قادر خواهید بود علاوه بر دستگاه‌های ویندوزی، آی‌فون و گوشی اندرویدی خود را به آن متصل کنید تا اطلاعات را مشاهده نمایید. همچنین این محصول می‌تواند شما را از پیام‌ها و تماس‌ها مطلع سازد. قیمت بند مایکروسافت 199 دلار است.

spec_visual

LG G Watch R: بر خلاف بقیه ساعت‌های هوشمند، این مدل از صفحه نمایشی گرد استفاده می‌کند که حس یک ساعت را به طور کامل منتقل می‌کند. این ساعت بر پایه Android Wear است و بیشتر به تلفن هوشمند شما متکی است تا اینکه یک وسیله جدا باشد؛ به همین دلیل صفحه نمایش بزرگی هم ندارد و تنها با ارایه اطلاعات به اسمارت‌فون شما و نمایش پیام‌ها و هشدارها بسنده کرده‌ است.

Motorola-Moto-360-Final

Motorola Moto 360: این ساعت از کیفیت ساخت بالا و صفحه نمایش دایره‌ای استفاده می‌کند و قابلیت‌هایی چون سنسور ضربان قلب، شارژ بدون سیم، سنسور سنجش نور محیط و میکروفون دوگانه را به همراه دارد. از نظر ظاهر نیز به جز قسمت مشکی زیر صفحه نمایش که از گردی کامل آن جلوگیری کرده‌ است، می‌توان از موتورلا به خاطر این طراحی خوب تقدیر کرد. تمامی‌این موارد با قیمت پایه 250 دلار ارایه می‌شود.

ASUS-ZenWatch_86794_1

Asus ZenWatch: بسیاری این مدل را زیباترین ساعت هوشمند می‌خوانند، هر چند که اپل واچ هم شباهت‌هایی با این ساعت هوشمند دارد ولی سیستم عامل پوشیدنی اندروید قابلیت‌های بیشتری به این ساعت بخشیده‌ است. وجود هزاران برنامه و ظاهر مختلف برای رابط کاربری این ساعت ارزش بالای اندروید را به رخ رقیبان می‌کشد.

Samsung-Gear-Fit_w461_h369

Samsung Gear Fit: بند سلامتی سامسونگ ظاهری دلربا دارد که به نظر می‌رسد از آینده به دنیای ما سفر کرده‌ است. صفحه نمایش خمیده، وزنی کم و کیفیتی بالا این محصول را زیباتر کرده‌است. در اصل این دستگاه جدای از دیگر بندهای سلامتی، می‌تواند یک ساعت هوشمند هم باشد که ساعت را برای شما نمایش دهد؛ همان‌گونه که می‌تواند قدم‌های شما را بشمارد. این محصول از سنسورهای کم ولی کاربردی استفاده می‌کند. قابلیتی به نام حالت مربی در این بند وجود دارد که برای شما برنامه‌ای تنظیم می‌کند تا بتوانید ورزش را به طور منظم پیگیری کنید. باتری این محصول با هر بار شارژ تا 5 روز دوام می‌آورد و قیمتی برابر 145 دلار دارد.

8 در مورد “بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را بشناسید”

  1. لطفا اگه امکانش هست سایت هایی فروش رسمی در ایران رو برای هر محصولی که معرفی میکنید رو بزارید.

    1. امیر میرحاج

      با عرض معذرت این لیست ترجمه یک سایت معتبر خارجی است و وجود یا عدم وجود یک محصول از کمپانی مورد نظر شما به ما مربوط نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH