آیا محافظ صفحه نمایش اپل واچ در برابر ضربه و دریل مقاوم است؟ پاسخ را تماشا کنید!

کمپانی اپل بالاخره پیش فروش ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ شروع کرد و علاقه‌مندان توانستند در طول روز‌های گذشته اولین ابزار پوشیدنی اپل را پیش خرید نمایند. همان طور که اطلاع دارید اپل واچ در نسخه‌های متفاوتی معرفی شده و شاهد تمامی این مدل‌ها در زمان پیش فروش بودیم که بند‌های بسیار متنوعی نیز در کنار آن‌ها معرفی شده است.

apple-watch5

نسخه عادی اپل واچ یک محافظ صفحه نمایش با جنس یاقوت کبود دارد که بر روی کاغد گفته می‌شود که بسیار در برابر ضربات مقاوم است، اما آیا در تست‌های مختلف نیز همچنان سربلند خواهد بود؟ حال یکی از وب‌سایت‌ها شیشه اپل واچ را که از یاقوت کبود ساخته شده و در برابر خراشیدگی مقاوم است، تست کرده تا نتیجه را دریابد. در این تست از دریل، چکش، کلید، سکه، سمباده و… برای تست صفحه نمایش استفاده می‌شود که نتیجه آن را می‌توانید در ویدیوی زیر مشاهده نمایید:

همان‌طور که مشاهده کردید، صفحه نمایش اپل واچ در برابر ضربات و حتی دریل بسیار خوب مقاومت کرد و توانست تمامی این ضربات و خراش‌ها را تحمل کند و خم به ابرو نیاورد و در انتها نیز هیچ خراشی در صفحه نمایش مشاهده نشد. با این اوصاف چنین محافظ صفحه نمایشی می‌تواند برای یک ساعت که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در طول روز نیز ضربات و خراش‌های زیادی را تحمل می کند، کاملا مناسب باشد؟!

1 در مورد “آیا محافظ صفحه نمایش اپل واچ در برابر ضربه و دریل مقاوم است؟ پاسخ را تماشا کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH