بازدید از فروشگاه مایکروتل پلاس در مجتمع بزرگ چارسوی تهران

microtel plus in charsoo 6

ظاهرا برندهای بزرگ در بازار کشورمان، علاقه زیادی به افتتاح فروشگاه رسمی در مجتمع بزرگ چارسو دارند و پس از گزارش‌هایی که درباره افتتاح فروشگاه‌های سامسونگ، ال‌جی، آرین، یاس و… از این پاساژ خواندیم، حال نوبت به مایکروتل رسید تا یازدهمین فروشگاه بزرگ خود را در این مجتمع به صورت رسمی افتتاح کند؛ البته گشایش رسمی این استور، مربوط به اسفندماه است و حال فرصتی دست داد تا به دعوت این مجموعه، نگاهی به آن بیندازیم. همچنین ۴ فروشگاه مایکروتل پلاس در بازار موبایل ایران (فروشگاه محصولات سامسونگ، سونی، هواوی و اچ‌تی‌سی) نیز مورد بازدید قرار گرفت.

microtel plus in charsoo 4

لازم به ذکر است که بازار چارسو در زمینی به مساحت 5700 متر مربع در منطقه 12 شهرداری، در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ ساخته شده که دارای ظرفیت 1000 پارکینگ و 330 فروشگاه است.

فروشگاه چارسوی مایکروتل پلاس مکانی برای عرضه و معرفی برترین برندهای تلفن همراه است. در این فروشگاه، بیش از صد مدل از آخرین گوشی‌ها و تبلت‌های برندهای سامسونگ، هواوی، اچ‌تی‌سی و سونی به همراه طیف بسیار متنوعی از لوازم جانبی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است. بنابراین، خریداران می‌توانند در محیطی آرام و با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این فروشگاه، انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

microtel plus in charsoo 9

در ادامه تصاویری از این فروشگاه بزرگ مایکروتل پلاس را مشاهده می‌کنید.

microtel plus in charsoo 5 microtel plus in charsoo 7 microtel plus in charsoo 8 microtel plus in charsoo 3 microtel plus in charsoo 2 microtel plus in charsoo 1

1 در مورد “بازدید از فروشگاه مایکروتل پلاس در مجتمع بزرگ چارسوی تهران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH