کدام گوشی‌ها بدنه چرمی دارند؟

از آن جایی که سامسونگ خیلی دوست دارد در بسیاری از زمینه‌ها اولین باشد پس چندی پیش برای اولین بار محصولی را با چرم مصنوعی تولید کرد که به دل بسیاری خوش آمده بود و از آن استقبال کردند و مدتی بعد نیز سایر کمپانی‌ها به سوی این ایده جالب آمدند و محصولاتی را با چرم طبیعی یا مصنوعی روانه بازار ساختند. البته بیشتر کمپانی‌های لوکس وارد این حوزه شدند و محصولات خاص خود را با چرم تزیین کردند.

LG-G4-(2)

اکنون ما نیز در این مقاله تصمیم داریم تا به محصولاتی بپردازیم که از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده‌اند. پس همراه ما باشید!

سامسونگ گلکسی نوت 3

Samsung-Galaxy-Note-3-1

گلکسی نوت 3 اولین محصولی بود که از چرم مصنوعی استفاده می‌کرد و در سپتامبر 2013 معرفی شده که استقبال خوبی را نیز از سوی کاربران داشت و به لطف صفحه نمایش بزرگ و سخت افزار قدرتمندش توانست یکی از بهترین‌های بازار باشد.

Vertu Constellation

Vertu-Constellation

Vertu در سال 2013 بالاخره سیمبین را کنار گذاشت و دستگاهی قدرتمند، لوکس و اندرویدی را روانه بازار کرد که همانند تمامی محصولات این کمپانی بسیار لوکس و خوش ساخت بود و بدنه پشتی آن نیز از چرم اصل و طبیعی ساخته شده بود که زیبایی بسیار زیادی به دستگاه می‌بخشید. البته همان طور که از یک اسمارت فون لوکس انتظار می‌رود، این اسمارت فون نیز قیمت بالایی دارد و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ 6.600 دلار یکی از آن‌ها را خریداری نماید.

سامسونگ گلکسی گرند 2

Samsung-Galaxy-Grand-2-1

گلکسی گرند 2 دومین محصول از سوی سامسونگ بود که قاب پشتی آن از چرم مصنوعی ساخته شده بود اما همچنان زیبایی خاص خود را داشت. این محصول اسمارت فونی میان‌رده و خوش قیمت است که از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 720p و 1.5 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. پردازش‌های این محصول نیز به عهده اسنپدراگون 400 است.

سامسونگ گلکسی نوت 3 نئو

Samsung-Galaxy-Note-3-Neo-1

سومین محصول سامسونگ با قاب پشتی ساخته شده از چرم مصنوعی اسمارت فونی نیست جز گلکسی نوت 3 نئو. این محصول در اوایل سال 2014 با قیمت و مشخصات پایین‌تر از گلکسی نوت 3 معرفی شد که شکل و شمایل کلی دستگاه شباهت بسیار زیادی با نسخه اصلی دارد و صفحه نمایش آن 5.5 اینچی با وضوح 720p است که 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای آن اختصاص داده شده است. پردازش‌های این محصول نیز توسط پردازنده Exynos 5 Hexa انجام می‌شود.

هواوی هانر 3X Pro
Huawei-Honor-3X-Pro

بر خلاف انتظار در ماه مه کمپانی هواوی نیز قدم در وادی بدنه چرمی گذاشت و هانر 3X Pro را با قاب پشتی ساخته شده از چرم مصنوعی تولید کرد. این محصول که تنها در بازار‌های چین فروخته شد پردازنده‌ای هشت هسته‌ای داشت و صفحه نمایش آن نیز 5.5 اینچی با وضوح 720p بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی این محصول قرار گرفته بودند و 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده شده بود.

سامسونگ گلکسی نوت 4

Samsung-Galaxy-Note-4-1

کمپانی سامسونگ در سپتامبر 2014 نسخه جدید سری نوت خود را با نام گلکسی نوت 4 معرفی کرد که آن نیز دارای قاب پشتی ساخته شده از چرم مصنوعی بود اما شکل و شمایل آن با آنچه که در گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت 3 نئو دیده بودیم تفاوت داشت و تقریبا بهتر شده بود.

گلکسی نوت اج

Samsung-Galaxy-Note-Edge-0

نسخه خمیده گلکسی نوت 4 که گلکسی نوت اج نامیده می‌شود نیز دارای یک قاب پشتی ساخته شده از چرم مصنوعی است و در بخش جلویی آن یک صفحه نمایش خمیده خودنمایی می‌کند.

موتورولا موتو (X (2014

Motorola-Moto-X-2014-0

این محصول موتورولا نیز دارای نسخه چرمی است، اما نه در نسخه عادی؛ به این صورت که کاربران می‌توانند در زمان سفارش با پرداخت 25 دلار اضافه قاب پشتی چرمی را نیز به این محصول اضافه کنند و این امر از طریق وب‌سایت این کمپانی قابل دسترسی است. این قاب چرمی در رنگ‌های قهوه‌ای، ‌قرمز، سیاه،‌ آبی و… قابل سفارش است.

Tonino Lamborghini 88 Tauri

Tonino-Lamborghini-88-Tauri

محصول دیگری که لباس چرمی پوشیده است اسمارت فونی از سوی لامبورگینی است که 6.000 دلار قیمت دارد و تلفن همراهی لوکس محسوب می‌شود که از بدنه فلزی و چرمی ساخته شده و صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 1080p دارد و از اسنپ دراگون 801 استفاده می‌کند و 3 گیگابایت حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است. دوربین پشتی این محصول نیز 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 8 مگاپیکسلی است. یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این محصول را بر عهده دارد.

Bellperre Touch

Bellperre-Touch

Bellperre Touch نیز نام محصولی است که بدنه آن را چرم طبیعی پوشانده است و گفته می‌شود که این چرم از بوفالو گرفته شده است و خرید این محصول نیز برای شما فاکتوری 3.000 دلاری را تولید می‌کند. یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح تصویر 720p بر روی این محصول قرار گرفته است و پردازنده آن نیز دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است. 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای این محصول اختصاص داده شده است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی دریچه این محصول لوکس به دنیای بیرون است.

ال‌جی G4

LG-G4-(1)

بله می‌دانیم! درست است که ال‌جی G4 فعلا معرفی نشده است اما باید بگوییم که تاکنون شایعات و اخبار بسیار زیادی را در خصوص آن شاهد بودیم که از روی آن‌ها پرچم‌دار آینده ال‌جی را در این لیست قرار داده‌ایم. چندی قبل تصاویری از این محصول به بیرون درز کرده که خود من را به شخصه شیفته خود ساخته است. در این تصاویر ال‌جی G4 دیده می‌شد که قاب پشتی آن از چرم ساخته شده بود و واقعا زیبا بود و با این اوصاف باید این محصول نیز در لیست اسمارت فون‌هایی که از قاب پشتی چرمی ساخته شده‌اند قرار بگیرد. اما برخی شایعات نیز حکایت از قاب پلاستیکی این محصول دارند که هر دو نظریه فعلا در حد شایعه باقی مانده‌اند و اخباری در خصوص تایید یا رد آن‌ها به گوش نرسیده است.

LG-G4

5 در مورد “کدام گوشی‌ها بدنه چرمی دارند؟”

  1. کىفىت صفحه هانری 3 ایکس پرو فول اچ دى است و مدل هانر 3 ایکس در بازار ایران هست فقط اچ دیه ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH