اپلیکیشن دوربین نکسوس 5 بعد از آپدیت به اندروید 5.1 ایراد پیدا می‌کند!

چند وقتی می‌شود که اندروید 5.1 ملقب به لالی‌ پاپ توسط گوگل معرفی شده است و در همان ابتدا نیز برای دستگاه‌های نکسوسی منتشر شده است. بعد از انتشار این به‌روز رسانی کاربران اشاره به مشکلاتی در تبلت نکسوس 7 داشتند و به این موضوع معترض بودند که چندین برنامه، عملکرد درستی را ارائه نمی‌دهند. حال خبرهایی مبنی بر ایراداتی برای اپلیکشن دوربین نکسوس 5 به گوش می‌رسد.

اما ایرادی که به آن اشاره می‌شود، مربوط به کرش دوربین دستگاه است؛ یعنی کاربران با هر بار وارد شدن به بخش دوربین دستگاه شاهد کرش خواهند بود که این موضوع، اصلا جالب نیست.

138908758663798257

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هنگام باز کردن اپلیکشن‌های اینستاگرام، توییتر، اسنپ‌چت و اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین  دستگاه در اندروید 5.1 دارای مشکل کرش بوده و برنامه‌ها به درستی نمی‌توانند اجرا شوند.

اما این مشکل پس از یک بار راه‌اندازی مجدد دستگاه برطرف می‌شود اما اگر بخواهید که خیلی سریع از چیزی یا کسی عکس‌برداری کنید دچار مشکل می‌شوید، چرا که فرآیند راه‌اندازی مجدد دستگاه کمی زمان بر است. البته اینکه اگر فقط یک‌بار دستگاه را راه‌اندازی کنید، بد نیست ولی باید گفت اگر چند ساعت یا چند روز با موبایل‌تان کار کنید دوباره دچار این مشکل می‌شوید و مجددا نیازمند تکرار این عمل خواهید بود.

اما طبق شنیده‌ها، خوشبختانه گوگل سعی دارد با انتشار یک به‌روز رسانی این مشکل را سریعا حل نماید. همچنین باید این نکته را نیز گفت، همه‌ نکسوس 5 ها این مشکل را ندارند ولی اغلب‌شان با آپدیت به این نسخه دارای چنین مشکلی شده‌اند، پس اگر شما نکسوس 5 دارید، ما به شما توصیه می‌کنیم فعلا دستگاه خود را به‌روز نکنید!

1 در مورد “اپلیکیشن دوربین نکسوس 5 بعد از آپدیت به اندروید 5.1 ایراد پیدا می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH