با نسخه‌های دست ساز گلکسی S6 آشنا شوید!

اگر گران قیمت‌ترین نسخه پرچم‌داران سامسونگ نیز که 128 گیگابایتی هستند و گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نامیده می‌شوند نمی‌توانند نیاز‌های شما را برطرف نمایند و به حد کافی نمی‌توانید از طریق آن‌ها کلاس بگذارید شاید اقدام یک کمپانی فنلاندی بتواند توجه شما را به خود جلب کند. یک کمپانی فنلاندی در اقدامی جالب نسخه لوکس پرچم‌داران جدید سامسونگ را تولید کرده است که بسیار زیبا و جالب هستند.

Custom-made-Galaxy-S6-and-S6-edge-models-(12)

این محصولات به صورت دست ساز ساخته شده‌اند و در نسخه‌های طلای 24 عیار و یا 18 عیار روانه بازار خواهند شد. علاوه بر این در ساخت برخی از این نسخه‌ها نیز از پلاتینیوم و رادیوم استفاده شده است که بر ارزش کلی دستگاه‌ها می‌افزاید.

البته به‌طور حتم قیمت تمام شده هیچ کدام از محصولات شبیه به نسخه اصلی گلکسی S6 نیست و قیمت‌های بسیار بالایی نسبت به آن دارند که شاید عدد 2.270 دلار بتواند برای خرید یکی از آن‌ها کافی باشد. در ادامه می‌توانید این محصولات لوکس و جذاب را مشاهده نمایید:

Custom-made-Galaxy-S6-and-S6-edge-models-(4) Custom-made-Galaxy-S6-and-S6-edge-models-(3) Custom-made-Galaxy-S6-and-S6-edge-models-(2) Custom-made-Galaxy-S6-and-S6-edge-models-(1)

7 در مورد “با نسخه‌های دست ساز گلکسی S6 آشنا شوید!”

  1. مهم سخت افزار گوشیه ، اگه گوشی رو واس کلاس بخریم چرا سامسونگ ؟ ایفون ۶ پلاس گولد دایموند خیلی بهتره البته این مدل های سامسونگ اصن وارد کشور ما نمیشن که بخوایم بگیریمش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH