کاهش هزینه‌ برنامه‌های مایکروسافت برای تقویت همکاری با شرکای اندرویدی!

MS_Android_Pics

مایکروسافت اخیرا اعلام داشته که با چندین سازنده تلفن همراه همکاریش را آغاز کرده تا از این طریق بتواند برنامه‌هایی چون آفیس، وان درایو و اسکایپ را وارد آن‌ها کند.

سامسونگ یکی از آن کمپانی‌هایی است که تصمیم گرفته برنامه‌ها و سرویس‌های مایکروسافت را درون پرچمدارانش چون گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج بگنجاند. دیگر کمپانی‌ها هم مثل دل و پگاترون تکنولوژی نیز قدم‌هایی در این زمینه برداشته‌اند. البته می‌دانید که استفاده از این برنامه‌ها برای کمپانی مصرف کننده بدون هزینه و رایگان نخواهد بود.

طبق گزارش ارسالی از دجی تایمز و منابع موجود در تایوان و چین، مایکروسافت برای اینکه دو طرف از این معامله سود ببرند، مقدار هزینه‌های ثبت اختراع را کاهش داده است. این یعنی سامسونگ و 10 کمپانی دیگری که با مایکروسافت همکاری می‌کنند می‌توانند برای داشتن برنامه‌های این شرکت هزینه کمتری متقبل شوند. این پیشنهاد مایکروسافت واقعا جالب توجه بوده، با اینکه هنوز هیچ پاسخی از سمت گوگل اعلام نشده است.

با این حال انتظار می‌رود که بزودی از سوی کمپانی‌های بیشتری اعلام همکاری شود و می‌توانیم خیلی زود برنامه‌هایی چون آفیس، وان درایو، اسکایپ و وان نوت را در دستگاه‌های اندرویدی بیشتری ببینیم.

1 در مورد “کاهش هزینه‌ برنامه‌های مایکروسافت برای تقویت همکاری با شرکای اندرویدی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH