لومیا 540 دو سیمکارته با صفحه نمایش 5 اینچی معرفی شد

گویا مایکروسافت تصمیم دارد تا تنوع اسمارت فون‌های میان‌رده و پایین‌رده خود را افزایش دهد و در طول چند ماه اخیر نیز شاهد محصولات جدید نسبتا زیادی از سوی این کمپانی بودیم. امروز نیز لومیا 540 دو سیمکارته توسط مایکروسافت معرفی شد که محصولی است میان‌رده و ارزان قیمت که از ماه آینده روانه بازار خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را با پرداخت 150 دلار خریداری کنند.

لومیا 540 در واقع نسخه ارتقا یافته لومیا 530 است که از دو سیمکارت به‌صورت همزمان پشتیبانی می‌کنند و کاربران از طریق آن می‌توانند برای هر سیمکارت حساب کاربری جداگانه‌ای را ایجاد نمایند. این محصول نیز همانند اغلب اسمارت فون‌های مایکروسافت از ویندوزفون 8.1 استفاده می‌کند و به‌روز رسانی لومیا دنیم نیز بر روی آن نصب شده که گفته می‌شود با انتشار نسخه رسمی ویندوز 10 این اسمارت فون میان‌رده نیز قادر به دریافت آن خواهد بود.

Lumia-540-Dual-SIM

لومیا 540 دو سیمکارته صفحه نمایشی 5.0 اینچی با وضوح 720p دارد که پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده اسنپدراگون 200 که چهار هسته دارد و هر هسته نیز فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد انجام خواهد شد. 1 گیگابایت حافظه رم  و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند از طریق سرویس ابری OneDrive نیز 15 گیگابایت فضای رایگان در اختیار داشته باشند. همچنین امکان افزایش حافظه داخلی دستگاه از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.

اسمارت فون جدید مایکورسافت با نام لومیا 540 حدود 9.35 میلی متر ضخامت دارد که چندان هم باریک اندام نیست اما با وجود بدنه پلاستیکی خود توانسته وزنی در حدود 152 گرم داشته باشد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و فوکوس خودکار در بخش پشتی این محصول قرار گرفته است و کاربران می‌توانند از طریق دوربین 5 مگاپیکسلی موجود در بخش جلویی دستگاه تصاویر سلفی بگیرند و یا به مکالمه تصویری بپردازند. انرژی مورد نیاز این محصول نیز توسط باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

لومیا 540 دو سیمکارته از ماه آینده در رنگ‌های فیروزه‌ای، نارجی، سفید و مشکی مات با قیمت 150 دلار روانه بازار خواهد شد.

2 در مورد “لومیا 540 دو سیمکارته با صفحه نمایش 5 اینچی معرفی شد”

  1. از نویسنده های آی تی رسان درخواست دارم مطالب بیشتری را در مورد سیستم عامل ویندوزفون منتشر کنند / ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH