ارتقا در دوربین‌های آی‌فون، اپل شرکت LinX را خریداری کرد!

همان طور که اطلاع دارید کمپانی اپل مدت زمان نسبتا زیادی است که در محصولات خود از دوربینی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که همیشه نیز در تلاش است تا آن را ارتقا دهد. اما گویا اکنون تصمیمات بزرگتری را برای آن گرفته است و با خرید یک کمپانی کوچک در این زمینه در نظر دارد ارتقا بیشتری را برای دوربین آی‌فون‌های خود به ارمغان بیاورد.

LinX

اخیرا کمپانی صاحب نام اپل یک شرکت کوچک حوزه سنسور‌های دوربین با نام LinX را خریداری کرده که قیمت این معامله نیز گفته می‌شود که حدود 20 میلیون دلار بوده است. کمپانی اسرائیلی تبار LinX سنسور‌های دوربین بسیار کوچکی را برای اسمارت فون‌های فوق باریک تولید می‌کند که عملکرد بسیار مناسبی نیز دارد و می‌تواند اطلاعات دو بعدی و سه بعدی از تصاویر را ثبت کند که این امر باعث می‌شود تصاویر بعد از ثبت شدن نیز به اندازه بسیار زیادی قابل ویرایش باشند (برای مثال حذف پس زمینه).

اپل با خرید این شرکت تصمیم دارد تا در زمینه ساخت دوربین اسمارت فون‌های خود افزایش کارایی داشته باشد و به کمک آن سنسور‌های بهتری را بر روی آی‌فون‌های خود قرار دهد و البته از آن جایی که سنسور‌های ساخته شده توسط این کمپانی کوچک هستند پس امیدواریم که چشم از حدقه بیرون زده آی‌فون 6 نیز در نسخه‌های بعدی کوچک شده و به درون دستگاه باز گردد.

1 در مورد “ارتقا در دوربین‌های آی‌فون، اپل شرکت LinX را خریداری کرد!”

  1. “پس امیدواریم که چشم از حدقه بیرون زده آی‌فون 6 نیز در نسخه‌های بعدی کوچک شده و به درون دستگاه باز گردد.”
    از حدقه بیرون زده 🙂 🙂 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH