تحلیل‌گران می‌گویند که ال‌جی G4 به اندازه G3 موفق نخواهد بود

LG-G4-(2)

کمتر از ۲ هفته تا معرفی رسمی گوشی ال‌جی G4، پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای باقی مانده است و با آنکه اطلاعات زیادی از این گوشی لو رفته، اما همچنان در انتظار یک محصول خوب و یونیک هستیم که ادامه دهنده موفقیت‌های G2 و G3 هستیم.

اما بر طبق برخی از نظریات و گفته‌های تحلیل‌گران Seoul-based IBK که به تازگی منتشر شده است، گوشی G4 قادر به تکرار موفقیت‌های برادر بزرگ‌ترش یعنی G3 نخواهد بود. مدلی که از زمان عرضه تا کنون، موفق شده است ۱۰ میلیون عدد فروش داشته باشد و به نوعی رکوردار فروش در بین پرچم‌دارن این کمپانی نیز لقب بگیرد.

برای این امر، دلایل مختلفی مطرح است که یکی از آن‌ها، به عرضه زودتر گوشی‌های رقیب یعنی گلکسی S6 و S6 Edge باز می‌گردد که توانسته بازار بسیار خوبی را برای خود از همین الان گرفته و به نوعی عرصه را برای G4 پیش از تولد، تنگ کند!

یک دلیل دیگر را هم می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدراگون 808 مربوط دانست که به نوعی اجبار هم برای این کمپانی به حساب می‌آید. البته این امر هنوز قطعی نشده اما با توجه به نتایج اسنپدراگون 810 و به خصوص داغی آن که به نوعی سبب ایجاد مشکلاتی برای اچ‌تی‌سی وان ام۹ هم شده است، ظاهرا سازنده کره‌ای تصمیم گرفته تا از اسنپدراگون 808 در محصول جدید خود بهره بگیرد که این سخت‌افزار با آنکه قدرتمند است اما آن را تا حدی از رقبای روز بازار عقب می‌اندازد.

از موارد قطعی شده درباره این مدل، نمایشگر 5.5 اینچی QHD و دوربین 16 مگاپیکسلی با F.1.8 است که می‌تواند استاندارد جدیدی را در زمینه عکاسی خلق کند.

حال بایستی منتظر ماند و دید که استقبال از این تازه وارد ال‌جی که مدت کوتاهی تا عرضه رسمی‌اش باقی مانده است، چه خواهد بود.

4 در مورد “تحلیل‌گران می‌گویند که ال‌جی G4 به اندازه G3 موفق نخواهد بود”

    1. درود

      خیر دوست من، فقط دوربین نیست
      رابط کاربری بیهنه‌تر شده
      تنظیمات پیشرفته‌ی دوربین در دسترس خواهد بود
      سنسور تضمین کیفیت تصویر دوربین اضافه شده
      صفحه نمایش گوشی بهینه‌تر شده و از تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردار هست
      بدنه‌ی گوشی تغییر کرده
      از نظر سخت‌افزاری تغییراتی خواهد کرد
      طراحی گوشی هم تغییر کرده
      و مواردی که شاید هنوز اعلام نشدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH