اپلیکیشن جدید نقشه برای نسخه پیش‌ نمایش ویندوز 10 موبایل

اگر شما نیز یکی از عاشقان سینه چاک سیستم عامل ویندوزفون هستید و با انتشار نسخه آزمایشی ویندوز 10 برای اسمارت فون‌ها دستگاه خود را به نسخه جدید ارتقا داده‌اید به طور حتم متوجه شده‌اید که در این نسخه قادر هستید تا از اپلیکیشن نقشه جدید استفاده کنید. بر اساس آنچه که مایکروسافت مدعی شده است، در نقشه‌های جدید قابلیت‌های جدید و جذاب بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که می‌توان به دانشنامه گسترده، موقعیت یابی صوتی و… اشاره کرد که به اپلیکیشن‌های Bing و here افزوده می‌شود. البته حتما مطلع هستید که چندی پیش سرویس نقشه قدرتمند کمپانی صاحب نام نوکیا برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد. البته گمانه‌زنی‌هایی نیز در خصوص فروش این اپلیکیشن توسط نوکیا به گوش می‌رسد.

نسخه رسمی اپلیکیشن here برای اندروید منتشر شد! (همراه لینک دانلود)

قابلیت‌های جدید افزوده شده به سرویس‌های نقشه این امکان را به کار می‌دهد که بسیار ساده در نقشه زوم کند و یا آن را بپیماید. علاوه بر این امکان پیمایش مسیر سفر و یا مشاهده ترافیک مسیر و… نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و افراد قادر خواهند بود حتی به مشخصات بسیار ریز نقشه‌ها نظیر محل هتل، رستوران،‌ قهوه خانه و… نیز دسترسی داشته باشند.

nokia-here

اما زمانی که شما به نقشه یک مقصد را تعریف کنید که تصمیم دارید به آن جا سفر نمایید، اپلیکیشن بهترین و سریع‌ترین مسیر را از لحاظ ترافیکی و… به شما پیشنهاد می‌دهد و شرایط روز و شب نیز در محدودیت‌های سرعتی مسیر را اعمال می‌نماید. اگر با این اوصاف فعلا شما ویندوزفون خود را به نسخه آزمایشی ویندوز 10 ارتقا نداده‌اید بهتر است که هر چه سریع‌تر از طریق ویندوز اینسایدر وارد عمل شوید.

نسخه Technical Preview ویندوز 10 برای اسمارت فون‌های بیشتری آماده شد!

در ادامه می‌توانید اسکرین شات‌هایی از محیط اپلیکیشن‌ نقشه ویندوز 10 در موبایل را مشاهده نمایید.

Screenshots-from-the-Maps-app-from-Windows-10-Technical-Preview Maps-on-Windows-10-Technical-Preview App-will-recommend-places-to-eat-and-more 3D-view-at-left-and-aerialtraffic-view-on-right

1 در مورد “اپلیکیشن جدید نقشه برای نسخه پیش‌ نمایش ویندوز 10 موبایل”

  1. یک گذر دو سه ساعته با وین 10 موبایل و اپلیکیشن هاش داشتم، از جمله سرویس نقشه و فقط میشه گفت بسیار خلاقانه و با شخصیت طراحی شده وین 10 موبایل، مطمئنا سرمایه گذاری مایکروسافت جواب خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH