بدون قاب؛ گوشی جدید موتورولا

به لطف برگزاری نمایشگاه IFA در آلمان، هفته گذشته روزهایی داغ برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و آی‌تی بوده است. اما این هفته هم گرمای زیادی دارد زیرا هر دو برند نوکیا و موتورولا اسمارت‌فون‌های پیشرفته‌شان برای سال ۲۰۱۲ را رونمایی خواهند کرد. مراسم هر دو برند نامبرده در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) برگزار خواهد شد. اولین مراسم مربوط به موتورولا بوده که تا به حال حواشی جذابی داشته است.
شایعاتی که پیش از رونمایی به بیرون درز کرده حاکی از آن است که موتورولا گوشی‌ای تمام صفحه با کمترین میزان قاب در دور نمایشگر دارد. این گوشی در راستای سیاست جدید گوگل است که بر مبنای آن در اندروید ۴ کلیدهای فیزیکی ناکارآمد به حساب می‌آیند، از همین رو از فضای موجود حداکثر استفاده صورت گرفته است. این محصول اولین تلاش جدی گوگل پس از خرید موتورولا محسوب می‌شود که در ابتدا توسط کریر Verizon عرضه می‌شود.
اگر چنین گوشی بدون قابی حقیقت داشته باشد، بدون شک جهشی بلند برای موتورولا و البته باعث به وجود آمدن یک فضای رقابتی جدید در این حوزه می‌شود. جالب است بدانید که این گوشی در برابر نسل بعدی آی‌فون که به زودی معرفی خواهد شد قرار خواهد گرفت. سامسونگ هم که به تازگی مهمترین محصولش یعنی گلکسی نوت ۲ را معرفی کرده به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها برنامه جدی‌ای داشته باشد.
نظر شما چیست؟ آیا یک گوشی بدون فریم جذاب خواهد بود یا خیر؟

 

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه  آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

3 در مورد “بدون قاب؛ گوشی جدید موتورولا”

  1. من کاملا با امیر رضا موافقم و یک رای مثبت بهش دادم و با سارا مخالفم و یک رای منفی بهش دادم.
    منم مثل امیررضا زیاد با موتورولا حال نمیکنم ولی این گوشی ظاهرا خارق العاده است مخصوصا اینکه به پشتیبانی گوگل باشه . وقتی ظاهر گوشی رو دیدم کفم برید ایکاش مشخصاتش هم موجود بود. گوگل جون رو هر کاری دست بذاره محاله که موفق نشه اینا مطمئن باشید.

  2. به نظرم فوق العاده زیباست با اینکه طرفدار موتورولا نیستم ولی این طراحی واقعا منو جذب خودش کرده یه جورایی میتونم بگم بعد از طراحی n9 واقعا از این طراحی خوم اومد البته به نظرم حتی از طراحی n9 هم بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH