اکسپریا Z4 تنها در ژاپن عرضه می‌شود، سایر کشورها منتظر مدل دیگری باشند!

چند ساعت پیش بود که خبر معرفی سونی اکسپریا Z4 در ژاپن در سایت قرار گرفت. این محصول با مشخصات و طراحی بسیار شبیه به برادرش یعنی Z3 معرفی و روانه بازار شد.

Sony-Xperia-Z4_002

وقتی به مشخصات این گوشی بنگریم کمی ناامید می‌شویم، چرا که نسبت به Z3 فقط از نظر چیپست و طراحی کمی بهبود یافته است! اما در حالی که تصور می‌شد این گوشی همان پرچمدار امسال سونی است، چند ساعت پیش خبر خوشجال کننده‌ای در رسانه‌ها منتشر شد که بر طبق آن، اکسپریا زد 4 پرچمدار جهانی سونی نیست بلکه فقط در ژاپن به فروش می‌رسد و این کمپانی قصد رونمایی از مدل دیگری را برای بازار جهانی دارد. سونی گفته است که قصد دارد در ماه مه پرچم‌دار جهانی خود را به طور رسمی معرفی کند.

اما آیا این اسمارت فون دارای مشخصات متفاوتی با نسخه ژاپنی خواهد بود؟

احتمال دارد که فقط از نظر سخت‌افزار یا نرم‌افزار این گوشی بهبود یابد و شاید امکانات ارتباطی بیش‌تری برای این گوشی در نظر گرفته شود، اما تا زمان معرفی و عرضه جهانی این مدل باید صبر کرد و دید که نسخه جهانی دارای چه مشخصاتی است؟

نظر شما درباره زد 4 و سیاست این کمپانی چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند موفقیتی به دست بیاورد؟

7 در مورد “اکسپریا Z4 تنها در ژاپن عرضه می‌شود، سایر کشورها منتظر مدل دیگری باشند!”

  1. Abdollah Hamodzadeh

    عمق حرص و تعصب رو ببینید
    زد4 از اس5 ضعیفتره؟
    این نشون میده که برخی از شما نویسندگان آی تی رسان کلا از ریشه با سونی مشکل دارید و تا یک نفر بهتون نگه متوجه اشتباهتون نمیشید چون فکر میکنید که دارید درست میگید در صورتی که فقط تعصب خودتون رو دارید نشون میدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH