با برترین اپلیکیشن‌هایی که در طول هفته گذشته منتشر شدند، آشنا شوید!

با رشد چشمگیر ابزار‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های این حوزه نیز گسترش بسیار خوبی دارند. در طول هفته گذشته چندین برنامه و بازی بسیار خوب منتشر شد که در ادامه تصمیم داریم تا در کنار شما با آن‌ها آشنا شویم، پس همراه ما باشید.

واتس‌اپ

WhatsApp

شاید بگویید که اپلیکیشن واتس‌اپ چند سالی می‌شود که در اختیار کاربران قرار دارد و کاربران نیز از این اپلیکیشن استقبال خوبی را به عمل آورده‌اند. اما باید بگوییم که در طول هفته گذشته نسخه جدید این اپلیکیشن پیام‌رسان برای اسمارت فون‌های اندرویدی منتشر شد که در آن تغییرات بسیار زیادی را نسبت به نسخه‌های گذشته شاهد بودیم.

همین حالا واتس‌اپ خود را به‌روز کنید: متریال دیزاین میزبان شماست!

تماس صوتی رسما به نسخه اندرویدی واتس‌اپ افزوده شد!

یکی از این تغییرات بزرگ و اصلی مربوط به زبان طراحی آن است که از زبان طراحی جدید گوگل با نام متریال دیزاین بهره می‌برد و بخش‌های جدیدی نیز بر آن افزوده شده است که می‌توان به شکلک‌های جدید و قابلیت تماس صوتی در آن اشاره کرد. البته این به‌روز رسانی تنها در اختیار کاربران اندروید قرار دارد و برای سایر سیستم عامل‌ها فعلا منتشر نشده است.

دانلود اپلیکیشن واتس‌اپ برای اندروید

Gramophone

Gramophone

اپلیکیشن Gramophone که در طول هفته گذشته به‌صورت آزمایشی منتشر شد یک پلیر موسیقی قدرتمند است که شکل و شمایل بسیار جالب و کاربر پسندی دارد و از طراحی و شکل‌های مینیمال بهره می‌برد و این زبان طراحی باعث می‌شود که اپلیکیشن بسیار خوش آیند و دوست داشتنی به نظر بیاید. البته این نسخه فعلا آزمایشی است و تنها برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

دانلود اپلیکیشن Gramophone برای اندروید

Google Handwriting Input

Google-Handwriting-Input

هفته پیش کمپانی گوگل اپلیکیشن کیبورد جدید خود را با نام Google Handwriting Input منتشر کرد که ویژگی جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

افرادی که این اپلیکیشن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب کنند می‌توانند به سادگی هر چه تمام متون مورد نظر را با انگشت و یا قلم استایلوس در صفحه نمایش بنویسند و دستگاه به صورت خودکار آن‌‌ها را تبدیل به متن تایپ شده کند که در این کار نیز اپلیکیشن مذکور قدرت خوبی دارد و می‌تواند اغلب دستورات را به‌خوبی بخواند. البته نمی‌توان گفت که نوشتن با دست خط خود سرعت بهتری نسبت به تایپ کردن دارد و این کار می‌توان سرعت نوشتن را افزایش دهد اما به‌طور حتم مورد توجه افراد بسیاری قرار خواهد گرفت.

دانلود اپلیکیشن Google Handwriting Input برای اندروید

همان طور که گفته شد در هفته گذشته در کنار اپلیکیشن‌های جدیدی که در بالا با آن‌ها آشنا شدیم،‌ چندین بازی جدید نیز معرفی شدند که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید:

Hearthstone: Heroes of Warcraft

Hearthstone-Heroes-of-Warcraft

اپلیکشن Hearthstone یک بازی کارتی محبوب است که در ابتدا برای کامپیوتر‌ها عرضه شد و سپس آی‌پد و تبلت‌های اندرویدی قادر به استفاده از آن شدند و اکنون نیز این بازی محبوب با 20 میلیون کاربر روانه آی‌فون و اسمارت فون‌های اندرویدی شده است.

دانلود اپلیکیشن Hearthstone برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Hearthstone برای iOS

Lost Within

Lost-Within

اپلیکشن Lost Within یک بازی سوم شخص است که در آن کاربر هیجان بسیار زیادی را در یک محیط نسبتا قدیمی تجربه می‌کند و اگر شما نیز یکی از دوست داران سبک بازی‌های سال 2006 در کامپیوتر‌ها هستید به‌طور حتم بازی Lost Within می‌تواند مورد توجه شما قرار بگیرد. این بازی توسط استدیو بازی سازی آمازون ساخته شده و در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار گرفته است.

دانلود بازی Lost Within برای اندروید

دانلود بازی Lost Within برای iOS

Halo Spartan Bundle

Halo-Spartan-Bundle

این اپلیکیشن یکی از بازی‌های Halo‌ است که در سال 2013 برای ویندوز 8 و ویندوز فون 8 منتشر شد و سپس کاربران ایکس باکس از آن بهره‌مند شدند و اکنون نیز در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است و کاربران از طریق آن می‌توانند یک بازی جالب و تخیلی را انجام دهند و ساعات خوبی را برای خود رقم بزنند.

دانلود Halo Spartan Bundle برای iOS

دانلود Halo Spartan Assault برای ویندوز فون

دانلود Halo Spartan Strike برای ویندوز فون

WWE 2K

WWE-2K

بازی WWE 2K یکی از مجموعه بازی‌های WWE است که کاربران از طریق آن می‌توانند در اسمارت فون اندرویدی و iOS خود به نبرد کشتی کج بپردازند و از طریق یک شخصیت قدرتمند و یا فردی که شخصا آن را می‌سازند مراحل بازی را سپری کنند. البته یکی از مزیت‌های این بازی محدود نبودن آن است و در جریان بازی کاربر می‌تواند علاوه بر نبرد، اقدام به کسب شهرت،‌ ارتقا مهارت‌ها و… کند و امکان بازی مالتی پلی نیز وجود دارد که فرد می‌تواند از طریق آن با دوستان خود بازی کند و به رقابت بپردازد.

دانلود بازی WWE 2K برای اندروید

دانلود بازی WWE 2K برای iOS

5 در مورد “با برترین اپلیکیشن‌هایی که در طول هفته گذشته منتشر شدند، آشنا شوید!”

  1. باسلام
    ببخشید شما از طرفی نرم افزارهای ایرانی رو معرفی و تبلیغ میکنید از طرفی وآتس آپ ؛ این تناقض یعنی چی؟؟؟

    1. پیمان گل‌کار

      وظیفه ما فقط معرفی و شناساندن برنامه‌ها به شماست، انتخاب از میان آن‌ها بر عهده کاربر است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH