تصاویر جدید گوشی Oppo R7 نشان می‌دهد این دستگاه باریک و تمام فلزی است

OPPO-R7-leakedتصاویر بیشتری از تلفن هوشمند Oppo R7 به بیرون درز کرده و حالا می‌توان گفت، محصول مورد بحث باریک‌تر از نسل قبلی این سری یعنی Oppo R5  که ضخامتی 4.85 میلیمتری دارد، خواهد بود. بنابراین Oppo R7 پیش می‌رود تا مقام باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را از آن خود نماید. درحالیکه تصاویر قبلی منتشر شده از دستگاه یاد شده به نحوی بود که صفحه نمایش آن دارای حاشیه‌هایی بسیار کم بود، اما حالا بنظر می‌رسد که این موضوع دیگر اعتبار ندارد. حاشیه اطراف تلفن هوشمند مورد اشاره همچنان مانند قبل وجود خواهد داشت. شرکت Oppo اعلام کرده که قصد دارد R7 را به صورت کاملا فلزی تولید نماید.

برخلاف Oppo R5 که دارای لبه‌هایی غیر گرد بود، در Oppo R7 اما سازنده این محصول تصمیم به گرد کردن گوشه‌ها گرفته است. در مورد مشخصات فنی این گوشی اما، هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده ولی بر طبق شایعات، مغز متفکر محصول مورد بحث MT6795 نام دارد که ساخت شرکت مدیاتک بوده و شامل هشت هسته پردازشی ۶۴ بیتی خواهد بود. همانطور که احتمالا می‌دانید این پردازنده در تلفن هوشمند جدید اچ‌تی‌سی یعنی One M9 Plus مورد استفاده قرار گرفته است. از دیگر مشخصات فنی Oppo R7 که در حاضر به آن اشاره شده می‌توان به دوربین پشتی 20.7 مگاپیکسلی آن اشاره نمود.

اما آیا Oppo R7 باریک‌ترین تلفن هوشمند جهان خواهد شد؟ لازم به ذکر است که در حال حاضر Oppo R5 پس از گوشی X5 Max که 4.75 میلیمتر ضخامت دارد، مقام دومین گوشی باریک دنیا را یدک می‌کشد.

1 در مورد “تصاویر جدید گوشی Oppo R7 نشان می‌دهد این دستگاه باریک و تمام فلزی است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH