اسمارت فونی با ویندوز 10 و صفحه نمایش 2K در راه است!

دیگر کاری‌هایی که کمپانی‌های چینی انجام می‌دهند برای اغلب ما عادی شده است. این شرکت‌ها محصولاتی را روانه بازار می‌کنند که واقعا شایسته ستایش هستند اما در مقابل به بهایی ناچیز فروخته می‌شوند که این بسیار عالی است. اما اغلب این نوع اسمارت فون‌ها در دنیای گسترده اندروید گام بر می‌داشتند ولی اکنون در این مقاله با محصولی جالب و کاربردی آشنا خواهیم شد که پدرش برای او همسری از خانواده ویندوز برگزیده است.

کمپانی چینی Elephone اخیرا اطلاعاتی را در خصوص پرچم‌دار جدیدش منتشر کرده است که گفته می‌شود دارای صفحه نمایشی با وضوح تصویر 2K خواهد بود و 4 گیگابایت حافط رم و یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی خواهد داشت که سنسور آن IMX230 از سوی کمپانی سونی است. پردازش‌های این محصول نیز بر عهده پردازنده‌ای از سوی کمپانی اینتل قرار داده خواهد شد و دستگاه از سنسور اثر انگشت نیز بهره خواهد برد. نکته جالب و جنجالی در خصوص این محصول در کنار سخت افزار قدرتمند، سیستم عامل آن است که گفته می‌شود ویندوز 10 برای موبایل بر روی آن نصب خواهد شد.

Elephone1

البته این محصول در دو نسخه روانه بازار می‌شود که یک نسخه از اندروید لالی‌پاپ (5.0) استفاده خواهد کرد و یک نسخه نیز ویندوز 10 را به میزبانی برگزیده است. البته فعلا معلوم نیست که این دو سیستم عامل در یک نسخه هستند و به‌صورت مجزا بوت می‌شوند و یا اینکه دستگاه در دو نسخه روانه بازار می‌شود.

بنر زیر در یک خرده فروشی هنگ کنگ نصب شده بود که همان‌طور که مشاهده می‌کنید در صفحه نمایش یک نسخه، رابط کاربری ویندوز 10 و در صفحه نمایش نسخه دیگر رابط کاربری اندروید نمایش داده می‌شود. البته تمامی این اطلاعات تایید نشده‌اند و حتی اسم این محصول را نیز از سوی کمپانی Elephone نمی‌دانیم اما هرچه که باشد می‌تواند دوست داران ویندوز فون را شگفت زده کند.

Elephone

کمپانی Elephone یک شرکت چینی 8 ساله است که در این مدت توانسته حدود 10 میلیون دستگاه را در اروپا، آمریکا شمالی، آمریکا جنوبی و آسیا به فروش برساند و حدود 1000 نفر نیز کارمند دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پرچم‌دار فعلی این شرکت P7000 نام دارد که از 3 گیگابایت حافظه رم به همراه صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی این محصول قرار گرفته است. اما در کنار این ویژگی‌ها این محصول از بدنه تمام فلزی و سنسور اثر انگشت نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید این اسمارت فون دوست داشتنی را با قیمتی کمتر از 200 دلار خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH