ال‌جی G Stylo با قابلیت پشتیبانی از 2 ترابایت کارت حافظه معرفی شد!

در کنار شایعات بی‌شماری که روزانه در خصوص پرچم‌دار آینده ال‌جی با نام G4 منتشر می‌شود امروز این کمپانی اسمارت فونی عجیب و جالبی را معرفی کرد که ال‌جی G Stylo نامیده می‌شود و از قلم استایلوس بهره می‌برد و در واقع شاید بتوان گفت که ادامه دهنده مسیر موفقیت آمیز ال‌جی G3 Stylus خواهد بود (محصولی که در سال 2014 معرفی شد).

با وجود اینکه محصول جدید ال‌جی از اندروید 5.0 استفاده می‌کند اما این به معنای سخت افزار قدرتمند این محصول نیست و ما شاهد یک اسمارت فون میان‌رده هستیم. این محصول از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد که پردازش‌های آن نیز بر عهده پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 410 قرار داده شده است که هر هسته فرکانس فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد.

The-LG-G-Stylo

اما ویژگی‌ای که این اسمارت فون را خاص می‌کند هیچ کدام از مواردی که گفته شد نیست. ال‌جی G Stylo از کارت حافظه 2 ترابایتی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به انداره 2 ترابایت اطلاعات را در اسمارت فون خود مطالعه و مشاهده کنید (البته این که کارت حافظه 2 ترابایتی را از کجا پیدا کنیم موضوعی دیگر است!). گفتنی است که این دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند.

The-LG-G-Stylo (1)

ابعاد این محصول 9.6 در 79.2 در 154.3 میلی متر است که وزنی 163 گرمی را تشکیل می‌دهد. از راه‌های ارتباطی این محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE و بلوتوث 4.1 اشاره کرد. در بخش پشتی این اسمارت فون یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است و بخش جلویی دستگاه نیز میزبان یک دوبین 5 مگاپیکسلی‌ است که می‌تواند سلفی‌های مناسبی را ثبت کند. حافظه رم این محصول نیز 1.5 گیگابایتی است اما 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

ال‌جی G Stylo از ماه مه ابتدا در بازار‌های کره جنوبی با قیمت حدودی 460 دلار به فروش خواهد رسید و گفته می‌شود که این کمپانی برنامه‌هایی نیز برای فروش جهانی محصول مذکور دارد که فعلا مشخص نیست با همین نام روانه بازار‌های جهانی خواهد شد یا خیر.

اگر فکر می‌کنید که این اسمارت فون همان ال‌جی G4 Stylus است که تاکنون شایعات زیادی از آن منتشر شده است باید بگوییم که بر اساس شایعات آن محصول از پردازنده اسنپ دراگون 610 یا 615 بهره می‌برد و صفحه نمایش آن نیز 5.8 اینچی خواهد بود که با این اوصاف کاملا متفاوت از ال‌جی G Stylo است.

3 در مورد “ال‌جی G Stylo با قابلیت پشتیبانی از 2 ترابایت کارت حافظه معرفی شد!”

  1. بیشتر بازی با اعداد تا واقعیت چرا فعلا همچین حافظه خارجی با این حجم ساخته نشده ولی اگر ساخته بشه قیمت حافظه خارجی بیشتر از گوشی میشه! 😐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH