اپلیکیشن Android Wear با ویژگی‌ها و طراحی جدید بروزرسانی شد

Screenshots-from-the-updated-Android-Wear-app.jpgاپلیکیشنی که در گوگل‌پلی قرار دارد و با دستگاه‌هایی که از سیستم عامل اندروید پوشیدنی بهره می‌برند، کار می‌کند امروز بروزرسانی شد. Android Wear به شما کمک می‌‌کند تا ساعت هوشمند اندرویدی‌تان را فعال کرده و برخی از تنظیمات آن را نیز به دلخواه خود تعیین کنید. به یاد داشته باشید که حتی با بروزرسانی اپلیکیشن مورد اشاره، برای استفاده از برخی امکانات جدید نیاز به بروزرسانی فریم‌ور Android Wear که اخیرا توسط گوگل معرفی شد، بر روی ساعت هوشمندتان نیز خواهید بود. بروزرسانی فریم‌ور مورد بحث نیز بزودی عرضه خواهد شد.

با اپلیکیشن Android Wear فقط چند کلیک نیاز است تا تنظیمات مورد نظرتان را در ساعت هوشمند اندرویدی خود اعمال کنید. تنظیمات عمومی به شما اجازه می‌دهند تا اعلانات را بلاک کرده و تعیین کنید کدام تقویم در بخش نمایش زمان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می‌توانید ساعت خود را برای مشاهده پیش نمایش کارت‌ها آماده سازید. امکان تعیین روشن ماندن همیشگی صفحه ساعت نیز دیگر امکانی است که از طریق اپلیکیشن مورد بحث می‌توانید آن را تنظیم کنید که البته این ویژگی باتری ساعت شما را خیلی سریع خالی می‌‌کند.

Android-Wear-app-gets-update-to-add-new-features-new-design.jpgبا قابلیت جدید همگام‌سازی ابری، حتی اگر ساعت شما با گوشی اندرویدی‌تان از طریق بلوتوث جفت نشده باشد، قادر به دریافت اعلانات خواهد بود. البته برای استفاده از این قابلیت نیاز به بروزرسانی فریم‌‌ور ساعت اندرویدی خود به آخرین نسخه دارید زیرا با انجام این آپدیت امکان فعال کردن اتصالات وای‌فای به ساعت هوشمند‌ اضافه می‌شود. زمانی که همگام‌سازی ابری را غیرفعال کنید، این ویژگی به صورت خودکار وای‌فای را در تمامی دستگاه‌های شما که از اندروید پوشیدنی بهره می‌برند، خاموش می‌‌کند.

اگر پیش از این اپلیکیشن Android Wear را در گوشی خود نصب کرده‌اید، با انجام بروزرسانی جدید، ظاهر این اپلیکیشن نیز به صورت متریال تغییر خواهد کرد.

دانلود Android Wear از گوگل پلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH