اطلاعات بیشتری در خصوص لومیا 940 منتشر شد!

وب‌سایت NokiaPowerUser که منبع شایعات قبلی در خصوص پرچم‌دار آینده مایکروسافت با نام لومیا 940 بود، اکنون اطلاعات خود را تکمیل کرده و در دید عموم گذاشته است که ما را هرچه بیشتر با محصول آینده مایکروسافت آشنا می‌سازد.

lumia-940-concept-3

بر اساس شایعات قبلی منتشر شده توسط این منبع، لومیا 940 یکی از دو پرچم‌دار ویندوز 10 خواهد بود که مایکروسافت تصمیم دارد آن‌ها را به‌زودی تولید و روانه بازار کند. گفته می‌شود که این محصول صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد شد. البته توجه کنید که 5 اینچی نخواهد بود. چون چنین اندازه‌ای در محصولات مایکروسافت چندان معمول نیست. در ادامه می‌توانید گفته این وب‌سایت در خصوص لومیا 940 را مطالعه کنید:

لومیا 940 به احتمال زیاد صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد داشت اما نسخه دیگر آن که لومیا 940XL نامیده می‌شود از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که دوربین این محصول نیز 24 یا 25 مگاپیکسلی خواهد بود که نسبت به سنسور 20 مگاپیکسلی لومیا 930 ارتقا چشمگیری داشته است. علاوه بر این اخباری در خصوص حالت سه‌بعدی (احتمالا در رابط کاربری)، پشتیبانی از قلم  و سنسور‌های جدید مختلف نیز به گوش می‌رسد. البته حتما می‌دانید که ویندوز 10 از پردازنده‌های 6 و 8 هسته‌ای پشتیبانی می‌کند و احتمال دارد که پرچم‌داران جدید این کمپانی از چنین پردازنده‌هایی استفاده کند اما فعلا اطلاعاتی در خصوص پردازنده و وضوح صفحه نمایش آن‌ها به دستمان نرسیده است.

علاوه بر اطلاعات منتشر شده، این وب‌سایت خبر از نسخه دو سیمکارته لومیا 830 داده است که انتظار می‌رود به‌زودی شاهد ورود آن به بازار‌های جهانی باشیم.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که با وجود صفحه نمایش 5 اینچی لومیا 930 این محصول اندازه بزرگی داشت و احتمال می‌رود که افزایش 0.2 اینچی صفحه نمایش نیز باعث افزایش دوباره اندازه دستگاه شود.

3 در مورد “اطلاعات بیشتری در خصوص لومیا 940 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH