طراحی، نرم افزار و دوربین جدید در پرچمدار بعدی سری اکسپریا

Sony-cameraچند روز قبل، بالاخره تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی معرفی شد که در واقع می‌توان آن را مدل ارتقا یافته اکسپریا Z3 دانست، البته این مدل فقط برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده است. درحالیکه از همین حالا شایعاتی در مورد اکسپریا Z5 به بیرون دزر یافته، امروز نیز برخی از رازهای پشت پرده سونی در مورد این محصول، مشخص شده است.
لو دهنده مشهور، Ricciolo، که تا کنون پیش‌بینی‌های زیادی انجام داده و نیز موارد مختلفی را لو داده است، امروز توییتی ارسال کرد که در آن چند تصویر،  به دوربین، سنسور، لنز و نرم افزار جدیدی برای اکسپریا Z5 اشاره می‌کنند. اما به غیر از این موارد، به طراحی جدیدی نیز در مورد پرچمدار بعدی این شرکت ژاپنی اشاره شده است. امیدواریم که این دوربین جدید و بخش بیرونی گوشی هم زودتر منتشر شوند، چرا که Ricciolo در توییت خود از هشتگ #futureflagnotthatfar که به معنای پرچمدار آینده نزدیک است، استفاده کرده!
در مورد دوربین جدیدی که سونی قرار است در پرچمدار بعدی‌ خود از آن بهره ببرد، احتمال استفاده از سنسور IMX230 وجود دارد و نیز ممکن است این دوربین از لرزشگیر اپتیکال هم بی‌نصیب نباشد که اگر اینگونه باشد، برای اولین بار در گوشی‌های ساخت سونی شاهد حضور این ویژگی خواهیم بود. اگر طراحی جدید محصول مورد بحث شبیه به رندرهایی باشد که اخیرا برای آن منتشر شده، قطعا برای طرفداران سونی، به یک دستگاه بسیار جذاب مبدل خواهد شد.

2 در مورد “طراحی، نرم افزار و دوربین جدید در پرچمدار بعدی سری اکسپریا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH