ال‌جی تیزر تبلیغاتی جدیدی را از رابط کاربری UX 4.0 منتشر کرد!

همان‌طور که اطلاع دارید کمپانی ال‌جی چندی پیش رابط کاربری جدید خود را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید معرفی کرد که انتظار می‌رود در پرچم‌دار آینده این کمپانی شاهد حضور رسمی آن باشیم. این رابط کاربری نسبت به گذشته ساده‌تر و کاربردی‌تر شده است و به کاربران تجربه بهتری را نسبت به گذشته القا می‌کند.

اکنون نیز یک تیزر تبلیغاتی در خصوص ویژگی‌های رابط کاربری جدید ال‌جی که LG UX 4.0 نامیده می‌شود منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

همان طور که تماشا کردید ال‌جی سعی کرده است که در رابط کاربری جدید خود هرچه بیشتر تمرکزش را بر روی استفاده ساده و سریع از دستگاه بگذارد و نتیجه آن نیز یک رابط کاربری جالب و کاربرپسند شده است که برای مثال فردی می‌تواند حتی در صورتی که صفحه نمایش قفل باشد با دوبار فشار دادن دکمه کاهش صدا در بخش پشتی دستگاه اپلیکیشن دوربین را اجرا کند و دستگاه به‌صورت خودکار و خیلی سریع از سوژه مورد نظر شما عکس بگیرد که یک ویژگی بسیار کاربردی است.

LG-UX-4.0.1

قابلیت دومی که در این ویدیو نمایش داده می‌شود نیز دوباره مربوط به بخش تنظیمات دوربین است. (در رابط کاربری جدید تنظیمات دوربین دست خوش تغییرات بسیار زیادی شده است) در این بخش شما می‌توانید از طریق دوربین جلویی دستگاه به‌سادگی چندین تصویر سلفی بگیرد. شیوه کار بدین صورت است که شما می‌بایست در ابتدا وارد بخش دوربین شوید و سپس دست خود را به‌صورت باز در مقابل دوربین قرار دهید و سپس دست خود را ببندید تا دستگاه بعد از چند ثانیه چهار تصویر سلفی از شما ثبت کند.

علاوه بر این در رابط کاربری جدید امکان قرار دادن زنگ تماس مختلف بر روی مخاطبین مورد علاقه وجود دارد و شما از طریق آن بدون نیاز به مشاهده صفحه نمایش می‌توانید بفهمید که در آن طرف خط چه کسی منتظر شماست. در انتها نیز لوگو LG G4 بر روی بدنه چرمی دستگاه حک می‌شود که خبر چرمی بودن بدنه آن را دوباره تایید می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH