گلکسی تب S2 نازک‌ترین تبلت تولیدی سامسونگ خواهد بود!

چند صباحی است که اخباری در خصوص معرفی محصول جدید سری تب S سامسونگ به‌گوش می‌رسد و گفته می‌شود که به‌زودی شاهد گلکسی تب S2 خواهیم بود. بر اساس اخبار و اطلاعاتی که در خصوص این محصول منتشر شده است، گلکسی تب S2 یکی از باریک‌ترین تبلت‌ها خواهد بود که به احتمال زیاد حتی ضخامتی کمتر از آی‌پد ایر 2 دارد.

Galaxy-Tab-S2

علاوه بر این اطلاعات، اندازه کلی گلکسی تب S2 نیز توسط  OnLeaks منتشر شده که چیزی در حدود 5.5 در 169.58 در 237.17 میلی‌متر خواهد بود. البته ضخامت 5.5 میلی‌متری نمی‌تواند این محصول را نازک‌ترین تبلت موجود کند اما هرچه که باشد چنین ضخامتی باعث می‌شود تا نازک‌ترین تبلتی باشد که سامسونگ تاکنون تولید کرده است.

اطلاعات مختلف حکایت از این دارند که زبان طراحی این محصول تقلیدی از گلکسی S6 خواهد بود که با این اوصاف شاهد حاشیه فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای خواهیم بود که شاید جالب‌تر از نسخه‌های گذشته به‌نظر برسد.

Galaxy-Tab-S2-2

اطلاعات بالا در خصوص نسخه 9.7 اینچی این محصول هستند اما انتظار داریم که یک نسخه کوچک و 8.0 اینچی را نیز شاهد باشیم که شاید به‌دلیل کمبود فضا در بخش داخلی نتواند ضخامتی کم همچون برادر 9.7 اینچی خود داشته باشد.

انتظار می‌رود که نسخه جدید نیز همانند برادر بزرگ‌تر خود از صفحه نمایشی با کیفیت و سوپر آمولد بهره ببرد و انتظار ارایه وضوح تصویر 2048 در 1536 پیکسل را داریم که همانند آی‌پد و نکسوس 9 است و به احتمال زیاد پردازش‌های آن توسط یکی از پردازنده‌های اگزینوس انجام خواهد شد. احتمال دارد که چهار هسته این پردازنده از نوع Cortex-A57 و چهار هسته دیگر از نوع Cortex-A53 باشد که سرعت فرکانس آن‌ها بر روی 1.9 گیگاهرتز قفل شده است. پردازش‌های گرافیکی این محصول نیز بر عهده Mali-T760MP6 خواهد بود.

بر اساس سیر تحول سری گلکسی تب S، انتظار می‌رود که تب S2 از 3 گیگابایت حافظه رم و یک دوربین 7 مگاپیکسلی بهره ببرد. گلکسی تب S توانست توجهات زیادی را در بین کاربران به خود اختصاص دهد و اکنون نسخه جدید آن نیز احتمالا قدرت و عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌بایست چند ماهی را چشم انتظار بنشینیم تا زمانی که سامسونگ رسما تبلت جدید خود را معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH